مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب:

امروز دشمنان باطل لباس حق را پوشیده و قصد ضربه زدن به اسلام را دارند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب، گفت: امروز دشمنان باطل لباس حق را پوشیده و قصد ضربه زدن به اسلام را دارند.
کد خبر: ۸۷۶۶۱۸۵
|
۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام محرم و شهادت امام حسین (ع) گفت: امروز دشمنان باطل لباس حق را پوشیده و قصد ضربه زدن به اسلام را دارند.

عظمتی در جمع کارکنان سپاه ناحیه میناب به نقش پنهان دشمنان و نفوذ آنان در جامعه اسلامی پرداخت و گفت: دشمنان قسم خورده این نظام و انقلاب بخصوص انگلیس پلید که دشمن دیرینه اسلام بوده و هست امروز در عراق قصد نفوذ به حوزه های علمیه را دارد زیرا آنان می دانند تاثیرگذارترین راه و رخنه در جامعه اسلامی نفوذ در حوزه های علمیه است .

وی گفت: ما باید بصیرتمان بالا باشد و دشمن را بشناسیم و اگر چنین نباشد فضا را برای جولان دادن دشمنان و معاندین باز گذاشته ایم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب اظهار داشت: معاویه ظاهر اسلام را حفظ کرده بود ولی در باطن بزرگترین دشمن اسلام بود و ذره ای در این راه کوتاهی نمی کرد و اگر مسلمین با امام زمان خود بودند و حضرت علی (ع) را تنها نمی گذاشتند امروزه شاهد انشقاق در امت اسلامی نبودیم.

عظمتی در ادامه افزود: ما امروز باید پشتیبان محض ولایت فقیه باشیم تا بتوانیم از فتنه های دشمنان عبور کنیم و این نظام و انقلاب را به صاحب اصلی اش حضرت مهدی(عج) برسانیم.
ارسال نظرات