بخشدار بخش مرکزی نیر تاکید کرد:

لزوم اطلاع‌رساني و فرهنگ‌سازي برای صندوق بیمه روستايي

بخشدار بخش مرکزی نیر گفت: همه مسئولان، مردم و اصحاب رسانه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بیمه روستائیان تلاش کنند و جامعه را از مزایای این صندوق آگاه سازند.
کد خبر: ۸۷۶۶۳۳۵
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر به نقل از نیریمیز، مهدی بخشی بخشدار بخش مرکزی نیر گفت: هر مبلغی که بیمه شده به عنوان حق بیمه واریز نماید 2 برابر آن را هم دولت به حساب بیمه واریز می کند.

وی با بیان اینکه صندوق بیمه روستائیان و عشایری اختیاری بوده و مستلزم فرهنگ سازی است، افزود: همه مسئولان، مردم و اصحاب رسانه باید در راستای نهادینه کردن فرهنگ بیمه روستائیان تلاش کنند و جامعه را از مزایای این صندوق آگاه سازند.

بخشی در ادامه از تحت پوشش قرارا گرفتن یک هزار و 412خانوار روستایی نیر در صندوق اجتماعی روستاییان خبر داد.

بخشدار بخش مرکزی نیر اضافه کرد: دولت تدبیر و امید تلاش می کند تا با ارائه خدمات مطلوب بیمه همراه با کرامت و منزلت به کلیه آحاد جامعه روستایی علاوه بر تثبیت اشتغال از مهاجرت به شهرها نیز جلوگیری نماید.

بخشی گفت : یکی از برنامه های مهم و کلان دولت موضوع فراگیری بیمه های اجتماعی به عنوان یکی از شاخص های توسعه است که با جدیت در حال پیگیری است.

بخشدار بخش مرکزی نیر در ادامه به اجرای طرح های عمرانی در این بخش اشاره کرد و گفت: هشت پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر سه میلیون و 650 میلیون ریال در روستاهای این بخش درحال اجرا است.

ارسال نظرات