سردار نقدی در رزمایش ۱۰هزار نفری بسیجیان استان سمنان:

دشمن از فرهنگ دفاع مقدس سیلی خورد و درصدد حذف این فرهنگ است/رزمایش‌های الی بیت‌المقدس راه نمایش اقتدار بسیجیان است

سردار نقدی : امروز امنیت و پیشرفت ثمره آمادگی دفاعی است/تا زمانی كه آمادگی دفاعی در میان بسیج و ملت است دشمن هیچ امیدی برای پیروزی ندارد/ دشمنان بدانند ملت ایران بیدار است.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۳۰
|
۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶
به گزارش سرویس بسیج نیروی مقاومت مردمی خبرگزاری بسیج، رزمایش "الی بیت المقدس" با حضور ۱۰هزار نفری بسیجیان استان سمنان از دقایقی پیش با حضور سردار نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.   نیروهای حاضر در میدان در این مراسم با نظم و ترتیب خاصی به اجرای برنامه‌های ویژه صبحگاه پرداختند و در حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، اقتدار و آمادگی دفاعی خود را برابر هر نوع تهدیدی به نمایش گذاشتند.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در حاشیه این مراسم اظهار داشت: از مجموع ۳۶ گردان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس ۵ در سمنان، ۳۴ گردان به اجرای عملیات می‌پردازند و دو گردان فقط در صبحگاه شرکت دارند.
اسحاق هراسانیان ادامه داد: یک گردان، فرماندهان پایگاه‌های بسیج هستند که به همراه بسیجیان در منطقه رزمایش حضور یافته‌اند و یکسری رزمایش‌های خاصی را با آن‌ها دارند و یک گردان دیگر که فقط در صبحگاه شرکت کرده و طرحی برای رزمایش آن دیده نشده، گردان کوثر است.
وی تصریح کرد: این دو گردان فقط به منظور حفظ و انسجام نیروهای بسیج در صبحگاه شرکت دارند.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان با اشاره به حضور میهمانان بزرگوار کشوری و لشکری در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس ۵ در سمنان گفت:‌ مسؤولان استان و اعضای شورای تأمین سمنان در این کار بسیار بزرگ مشارکت خوبی داشته‌اند.
هراسانیان گفت: از مجموعه استان سمنان همه حضوری فعال در رزمایش داشتند و از کشور هم میهمانان عزیز و بزرگواری را در این روزها و از تقریباً بعدازظهر چهارشنبه که نیروها در منطقه رزمایش حضور پیدا کردند، شاهد بودیم.
وی تصریح کرد: سین رزمایش که گردان‌ها در نوبت صبح چه کارهایی را تمرین می‌کنند و بعدازظهر در مواضع خودشان چه کارهایی را انجام خواهند داد، مشخص شده است و بیشتر کارها، نظامی و عملیاتی است.
جانشین سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان ادامه داد: فرماندهان گردان‌ها و نواحی در چندین جلسه توجیهی حضور داشتند و مثل زمان دفاع مقدس شناسایی و محل و کار به آن‌ها واگذار شده است.
پس از  اسحاق هراسانیان سردار محمد رضا نقدی فرمانده سازمان بسیج مستضعفین به ایراد سخنرانی پرداخت و گفت:بسیجیان پرصلابت و با اقتدار ایران اسلامی امروز باید بتوانند در برنامه‌ای قوی و منسجم، اوج توانمندی و قدرت خود را به همه جهانیان نشان دهند. وی تصریح کرد: بسیجیان دلاور کشورمان امروز با حضور پرصلابت خود در رزمایش‌های الی بیت‌المقدس در سراسر ایران اسلامی، پیام‌های متعددی به استکبارگران دنیای کنونی می‌دهند.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: امروز باید اقتدار ما به‌خوبی نشان داده شود و برگزاری رزمایش‌های الی بیت‌المقدس یکی از راه‌های نمایش این اقتدار است.
وی تاکید کرد: اقتدار و حضور همیشگی بسیجیان در تمام میدان‌هایی که نظام اسلامی به آن نیاز دارد، امروز قدرتی بازدارنده ایجاد کرده است و دشمن از همین حضور هراس دارد. وی تصریح کرد: برگزاری هزاران نفری رزمایش الی بیت‌المقدس ۵ در سمنان، حضور همه‌جانبه نیروهای آماده نظام اسلامی را برای حضور در صحنه مقابله با دشمن نشان می‌دهد.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: رزمایش‌های الی بیت‌المقدس پیام‌های متعددی به جهان استکبار دارد و یکی از این پیام‌ها این است که ما همیشه آماده‌ایم و از هیچ تهدیدی نمی‌هراسیم.
نقدی بیان کرد: امروز بسیجیان ما قدرت و توان خود را برای صیانت و دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میدان آورده‌‌اند و امیدواریم این تلاش‌ها به آزادی قدس شریف منتهی شود.
ارسال نظرات