همسر شهید مازندرانی مدافع حرم:

رعایت حجاب و عفاف موجب انسجام کانون خانواده می شود/ بی حجابی تهاجم دشمن برای نابودی خانواده است

همسر شهید مدافع حرم با اشاره به اینکه سفارش شهید طاهر همیشه رعایت عفاف و حجاب بود، از مادران و زنان ایران‌زمین خواست اجازه ندهند دشمنان با تهاجم فرهنگی سبب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها شوند.
کد خبر: ۸۷۶۶۶۵۲
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همسر شهید مدافع حرم سید رضا طاهر در ادامه درباره نحوه شهادت سید رضا طاهر، تصریح کرد: 14 فروردین ماه سال جاری ساعت 10 شب با سید رضا تماس گرفتند که تا ساعت یک بامداد در پادگان باشند تا به سوریه اعزام شوند.

هاجر رستم‌زاده‌گنجی در حاشیه بازدید از غرفه شهدای مدافع حرم شهیدان سیدرضا طاهر و شهید حسن رجایی‌فر در نمایشگاه صحیفه سبز، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی در زمینه ترویج شعائر مذهبی و فرهنگ عفاف و حجاب بسیار مناسب است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از کیفیت خوبی برخوردار است، از خانواده‌ها خواست برای آشنایی فرزندان با محصولات قرآنی از این نمایشگاه بازدید کنند.

رستم‌زاده‌گنجی خاطرنشان کرد: رفتنش به قدری ناگهانی و باعجله بود که حتی نتوانست از پدر و مادر و خانواده خداحافظی کند که بعد از رفتنش من با پدرشوهرم تماس گرفتم و خبر رفتن سید رضا را به ایشان دادم.

وی یادآور شد: سیدرضا هر روز با من تماس می‌گرفت تا اینکه بعد از گذشت سه روز که تماس نگرفت دلشوره عجیبی گرفتم، آنقدر ترس و دلشوره داشتم که می‌ترسیدم اخبار را دنبال کنم.

همسر شهید مدافع حرم سید رضا طاهر ادامه داد: بالاخره با دلشوره از شبکه‌ها پیگیر خبر شدم که در خبرها آمده بود لشکر 25 کربلا در منطقه خان‌طومان به محاصره دشمن درآمد، وقتی این خبر را شنیدم بلافاصله وسایل و لباس مشکی خودم را جمع کردم و راهی منزل مادرم شدم.

رستم‌زاده‌گنجی با اشاره به اینکه در آن لحظه به من الهام شده بود ایشان شهید شدند، مجدد سراغ شبکه‌های خبری رفتم که با دیدن این خبر که «سید رضا طاهر به خیل شهدا پیوست» دنیا جلوی چشمم تیره و تار شد.

وی با اشاره به اینکه شهید را هر لحظه کنار خویش احساس می‌کنم و او برای من زنده است، اضافه کرد: مدافعان حرم رفتند تا زنان و مردان ما امروز در آرامش زندگی کنند.

همسر شهید مدافع حرم سید رضا طاهر بیان کرد: شهید طاهر در زندگی خود چیزی کم نداشت و از زندگی خویش راضی بود اما چون احساس کرد اسلام و انقلاب در خطر است و داستان یزید و معاویه دوباره در حال تکرار است، وظیفه خویش دانست تا برای دفاع از حرم به سوریه برود.

رستم‌زاده‌گنجی تصریح کرد: بعد از شهادت سید رضا خیلی بی‌تاب بودم تا اینکه شهریور ماه امسال سفری به سوریه داشتم، وقتی دیدم حرم حضرت زینب(س) چقدر ساکت و خلوت است دلم شکست و خوشحال شدم از اینکه همسرم برای دفاع از حرم این شیرزن کربلا به شهادت رسید.

وی با اشاره به اینکه سفارش شهید طاهر همیشه رعایت عفاف و حجاب بود، از مادران و زنان ایران‌زمین خواست اجازه ندهند دشمنان با تهاجم فرهنگی سبب از هم پاشیدن کانون گرم خانواده‌ها شوند.

 از سوی مؤسسه فرهنگی خیبر از سید محمدطاهر فرزند خردسال شهید سید رضا طاهر با اهدای محصولات قرآنی تقدیر شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها