نماینده ولی فقیه در لرستان:

استاندارد کردن محصولات به پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی کمک می کند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد گفت: استاندارد سازی و استفاده از کالای باکیفیت باید به عنوان یک مطالبه عمومی تبدیل شود.
کد خبر: ۸۷۶۶۸۴۶
|
۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در دیدار با مدیر و کارکنان اداره کل استاندارد لرستان در خرم آباد افزود: استاندارد سازی موجب افزایش کیفیت و جلب اطمینان مردم از محصولات داخلی می شود.
وی تصریح کرد:  بالا بردن سطح کیفیت کالای داخلی می تواند در افزایش صادرات و استقبال مردم از کالای داخلی موثر باشد.
 امام جمعه خرم آباد افزود: باید در سال اقتصاد مقاومتی برای رشد و توسعه تولیدات داخلی تلاش کنیم تا با افزایش کیفیت محصولات داخلی در راستای اقتصاد مقاومتی گام برداریم.
 میرعمادی در ادامه استاندارد را حق الناس دانست و اظهار داشت: استاندارد یعنی رعایت حقوق مصرف کننده و در این راستا تولیدکنندگان می بایست در جهت تولید کالاهای با کیفیت و اراءه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان تلاش کنند.
وی ضمن تقدیر از زحمات مدیر کل استاندارد لرستان نیز اظهار داشت: با تلاش و جدیت مدیریت استاندارد لرستان و همکاران می بایست تا پایان سال اقتصاد مقاومتی در جهت افزایش کمیت در کالاها اقدام شود.
مدیر کل استاندارد لرستان نیز گفت: در شش ماهه نخست سال جاری بازرسان و کارشناسان استاندارد لرستان به سرکشی از بازار و محصولات تولیدی استان پرداخته اند.
مرضیه قنبریان افزود: در مدت یاد شده دو هزار و 261 مورد بازرسی از بازار داشته ایم.
ارسال نظرات