بمناسبت هفته ورزش؛

مسابقات دوچرخه سواری و دومیدانی در سرعین

به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دوچرخه سواری و دومیدانی در سرعین برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۶۹۴۶
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین به نقل از چشمه لر،به مناسبت هفته تربیت بدنی مسابقات دوچرخه سواری و دومیدانی در سرعین برگزار و از نفرات برتر تجلیل شد .

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سرعین در حاشیه برگزاری این مسابقات گفت:بدون تردید ورزش، یکی از مسایل و موضوعات با اهمیت هر جامعه به شمار می آید و تعداد بی شماری از افراد، به انواع ورزش علاقه مند هستند و بخشی از وقت خود را بدان اختصاص می دهند. دین مبین اسلام هم به ورزش و ورزشکار به دیده احترام می نگرد.

اکبر عبدلی افزود:ورزش، موجب گسترش روابط گروهی می شود. در ورزش های گروهی، بدون هماهنگی و دوری از خودخواهی، نمی توان به موفقیت رسید و این خود باعث تقویت روح جمع خواهی افراد می شود. همچنین، ورزش موجب گسترش حس یکرنگی و همگرایی در افراد می گردد. برای تیم شدن و تشکیل گروه منسجم ورزشی، باید از خود گذشت و «من»ها را به «ما» تبدیل کرد.

وی اظهار داشت :در این سری از مسابقات که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد در رشته دوچرخه سواری به ترتیب محمداقایی ،مجید جودی،پوریا بهراد،وحید فرهمند،امین استانی و در رشته دومیدانی دومیدانی،احسان کاری،پوریا عباسی،علیرضا قربانی،هومن حسینی ،مسلم علیاری نفرات برتر شدند.

ارسال نظرات