خبرهای داغ:

زمان برپایی آزمون مفاهیم و تفسیر قرآن جشنواره «مدهامّتان» به تعویق افتاد

دبیر اجرایی جشنواره قرآنی «مدهامّتان» با اشاره به اینکه مرحله استانی این جشنواره تا نیمه آبان‌ماه به پایان می‌رسد، از به تعویق افتادن زمان برپایی آزمون رشته‌های مفاهیم و تفسیر قرآن جشنواره مدهامّتان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۱۵
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج، یازدهمین دوره جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در رشته‌های مفاهیم و تفسیر قرآن کریم قرار بود به صورت اینترنتی و مکتوب 14 آبان‌ماه برگزار شود اما بنا به دلایلی زمان برپایی این آزمون به تعویق افتاد.

مرتضی میرزایی‌نسب دبیر اجرایی جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در گفت‌وگو با خبرنگار فعالیت‌های قرآنی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری یازدهمین دوره این جشنواره اظهار داشت: نام‌نویسی در جشنواره مدهامّتان از 5 خرداد آغاز و تا پایان مردادماه ادامه داشت که در این مدت حدود 16 هزار نفر آمادگی خود را برای شرکت در این جشنواره اعلام کردند.

وی با بیان اینکه مرحله استانی جشنواره مدهامّتان در برخی از استان‌ها برگزار شده است، افزود: تاکنون مرحله استانی در 16 استان برگزار شده و سایر استان‌ها نیز تا نیمه آبان‌ماه این مرحله را برگزار خواهند کرد.

میرزایی‌نسب با اشاره به برپایی آزمون رشته‌های مفاهیم و تفسیر قرآن، خاطر نشان کرد: قرار بود این آزمون 14 آبان‌ماه برگزار شود اما با توجه به تداخل برنامه‌ها برگزاری آزمون این رشته‌ها به اواخر آبان‌ماه موکول می‌شود.

مرحله کشوری جشنواره قرآنی «مدهامّتان» 23 تا 26 آذرماه با حضور برترین‌های هر رشته به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها