در اولین روزهای آبان ماه صورت گرفت

اعزام چهارمین کاروان خانواده معظم بسیج شهدا به مشهد مقدس

در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده معظم شهدا، کاروان خانواده شهدای بسیج استان اردبیل در قالب یک توبوس به مشهد مقدس اعزام شد.
کد خبر: ۸۷۶۷۱۳۹
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹
مسئول امور ایثار گران و شهدای بسیج سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در گفتگو باخبرگزاری بسیج استان، در خصوص اعزام چهارمین کاروان خانواده شهدا در سال 95  چنین اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و قدردانی از خانواده معظم شهدا، کاروان خانواده شهدای بسیج استان اردبیل در قالب یک توبوس به مشهد مقدس اعزام شد.

رسول امانی تصریح کرد: مدت زمان رفت و برگشت این کاروان یک هفته طول خواهد کشید و خانواده شهدا بر اساس بخشنامه کشوری بصورت رایگان در این سفر معنوی حضور خواهند می یابند.

وی افزود: این برنامه سالانه از سوی سازمان بسیج کشور اعلام می شود که سهم استان اردبیل در سال جاری 218 نفر بود که چهارمین کاروان استان اردبیل به مشهد مقدس در قالب یک اتوبوس اعزام شد.

امانی اعزام خانواده های شهدا به مشهد مقدس را امری معنوی یاد کرد و افزود: این اردوها  با هدف تجلیل از خانواده ایثارگران و شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود که در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بسیار تاثیرگزار است.

مسئول امور ایثار گران و شهدای بسیج سپاه حضرت عباس علیه السلام استان اردبیل در پایان خاطرنشان کرد: آخرین کاروان زیارتی مشهد مقدس در سال 95 بر اساس سهمیه اعلام شده در هفته بسیج اعزام خواهد شد. 
 
سید فرزاد بلندی سادات، خبرنگار خبرگزاری بسیج استان اردبیل
ارسال نظرات