مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مردم استان زنجان در دهه اول محرم بار دیگر حماسه سازی کردند

مردم استان زنجان همانند هر سال بار دیگر در دهه اول محرم بار دیگر حماسه سازی کردند.
کد خبر: ۸۷۶۷۲۲۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان، حضور یکپارچه و باشکوه زنجانی ها مراسم دهه اول محرم حماسه دیگری را رقم زد و جلوه بسیار باشکوهی از ارادت و محبت به اهل بیت پیامبر (ص) و به‌ویژه سید و سالار شهیدان و قمر بنی هاشم (ع) را به نمایش گذاشتند.

حجت‌الاسلام مسعود صفی یاری افزود: بی تردید برگزاری این گونه مراسم و محافل در تثبیت و تداوم اهداف عاشورایی و انتقال پیام های حماسی کربلا بسیار تاثیر گزار است و حضور بسیار چشم گیر جوانان در این مجالس و دسته جات نوید دهنده اعتقاد راسخ و عزم نسل امروز برای صیانت از آرمان های عاشورایی و انتقال آن به نسل های بعدی است.

وی اظهار داشت: این شکوه عظمت نه تنها در شهر زنجان که در شهر های تابعه زنجان نیز به چشم میخورد و در واقع در دهه اول حسینیه به گستره استان زنجان شکل گرفت و از جای جای این استان اهل بیتی ندای «لبیک یا حسین» طنین انداز بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با تشکر از هیئت امناء مساجد و مسئولین هیئت های مذهبی که زمینه ساز خلق این حماسه بزرگ میشوند حضور مبلیغن و سخنرانان در این محافل را فرصتی برای بهره برداری فیوضات معنوی و معرفتی دانست و تصریح کرد: محور برنامه های هیئت ها و مساجد امسال منبر و موعظه و همچنین مرثیه ثرایی و مداحی ستایشگران اهل بیت و شور آفرینی حسینی بود که مورد استقبال مردم قرار گرفت.

ارسال نظرات