دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس:

دغدغه اصلی مردم، دغدغه اقتصادی و معیشتی است/ اعتراف دیرهنگام دولت به مشکلات بیکاری و عدم رونق اقتصادی در جامعه

حسینی شاهرودی با بیان اینکه دغدغه اصلی مردم، دغدغه اقتصادی و معیشتی است، گفت: دولت یازدهم، اعتراف دیرهنگامی نسبت به مشکلات بیکاری و عدم رونق اقتصادی در جامعه داشت.
کد خبر: ۸۷۶۷۳۹۲
|
۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج،سید حسن حسینی شاهرودی دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس  با بیان اینکه سخنان و شعارهای آقای روحانی رنگ و بوی تبلیغاتی دارد، اظهار داشت: نیاز است که اعضای دولت به جای سردادن شعار، راهکار مناسبی برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور ارائه دهند.

وی با بیان اینکه در طول چند سال اخیر در حوزه اقتصادی شاهد رشد و پیشرفت نبودیم، افزود: امیدواریم که دولت بتواند این عقب ماندگی را جبران کند چرا که مسائل اقتصادی برای مردم جامعه مهم است و هر دولتی که بتواند موجب پویایی اقتصادی کشور شود، نزد مردم محبوبیتش افزایش می یابد.


دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اینکه انتظارات و نگاهی که دولت به موضوع برجام داشت، محقق نشده است، خاطر نشان کرد: امیدوارم که رئیس جمهور در ماه های پایانی دولتش، دست به تغییرات قابل اساسی بزند و از آن جایی که انتظارات از برجام در حوزه اقتصادی برآورده نشد، اقداماتی برای رضایت عمومی جامعه انجام دهد.

 

حسینی در ادامه با بیان اینکه رئیس جمهور هم در سخنرانی اخیر خودش در اراک، به مشکلات اصلی جامعه همچون عدم رونق اقتصادی، بیکاری جوانان اشاره کرده است، ابراز داشت: جای خوشحالی دارد که دولت بالاخره در سخنرانی های خودش به موضوعاتی همچون بیکاری و عدم رونق اقتصادی کشور اشاره کرده است اما این اتفاق در روزهای پایانی عمر دولت اتفاق افتاده و اگر از اول چنین اعتقادی داشت و در این خصوص فعالیت هایی انجام می داد، شاید امروز شاهد مشکلات کمتری در این موارد در جامعه بودیم.

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان ابراز داشت: امیدوارم روز به روز شاهد پویایی اقتصاد در جامعه باشیم، چرا که دغدغه امروزی مردم ما، دغدغه اقتصادی است.

ارسال نظرات