فرماندار کوثر:

یادواره شهدا بهترین فرصت تقویت معنویت برای ترویج فرهنگ دینی است

فرماندار کوثر با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدای شهرستان کوثر گفت: برگزاری این یادواره ها بهترین فرصت تقویت معنویت برای ترویج فرهنگ دینی و انتقال درس های بزرگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است .
کد خبر: ۸۷۶۷۶۳۷
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، علیرضا علیپور در جلسه هماهنگی یادواره شهدای شهرستان کوثر گفت: یادواره این شهدای والامقام باید با شکوه هرچه تمامتر برگزار شود چرا که این شهدا در راه دفاع از میهن اسلامی تا آخرین قطره خون خود ایستادگی کرده و حق بزرگی بر گردن ما دارند.

فرماندار کوثر در ادامه با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره های شهدا اظهار داشت: برگزاری این یادواره ها بهترین فرصت تقویت معنویت برای ترویج فرهنگ دینی و انتقال درس های بزرگ هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان جامعه است.

سرهنگ 2پاسدار بیژن راعی،فرمانده سپاه ناحیه کوثر نیز در این جلسه ضمن تاکید بر برگزاری هرچه با شکوه تر یادواره شهدا برنامه های این مراسم و روند شکل گیری ستاد یادواره شهدا را تشریح کرد.

سرهنگ بیژن راعی به لزوم استمرار برگزاری یادواره شهدا و سهیم شدن نسل جوان در برگزاری یادواره ها اشاره کرد و از همه خواست جهت برگزاری این یادواره با اجرای برنامه هایی معنوی و سرشار از یاد شهدا با بهره برداری از سیره نام حضرت سید الشهداء (ع) تلاش کنند.

حضور قاری و سخنران، دعوت از رسانه های دیداری و شنیداری برای پوشش خبری، تامین امنیت و نظم مراسم، هماهنگی برای وسیله ایاب و ذهاب، تبلیغات عمومی، دعوت از مسوولین شهرستانی از موضوعاتی بود که در این جلسه طرح شد.

شهرستان کوثر 86 شهید در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم نظام و آرمان های والای انقلاب اسلامی کرده است.

ارسال نظرات