خوشحالی کشاورزان کوثری از بارش رحمت الهی

بارش برف و باران از روز گذشته در کوثر موجب خوشحالی اهالی این شهرستان به ویژه کشاورزان و روستاییان شده است، درحالی که این شرایط جوی تا روز جمعه هفته جاری ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۳۸
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، بارش برف پس از بارش باران روزگذشته درکوثر موجب خوشحالی اهالی این شهرستان به ویژه کشاورزان و روستاییان شده است. بارش برف که با افت محسوس دمای هوا نیز همراه است موجب لغزندگی خیابان ها و معابر عمومی شده و تردد خودروها و وسایل نقلیه را با مشکلاتی مواجه ساخته است.

تداوم بارش برف، دانش آموزان مدارس روستایی این شهرستان در نوبت صبح را نیز برای عزیمت به مدارس خود با مشکلاتی مواجه ساخته است.

بارش برف همچنین موجب تعطیلی فعالیت های ساختمانی و عمرانی شده و بیشتر شهروندان برای فرار از سرما به پوشیدن لباس های زمستانی روی آورده اند.

مدیریت بحران شهرستان کوثر نیز نسبت به بروز کولاک شدید و انسداد محورهای ارتباطی شهرستان هشدار داده و از همه خودروها به ویژه وسایل نقلیه عمومی خواسته است تا از لوازم ایمنی متناسب با فصل سرما استفاده کرده و از تردد بدون زنجیر چرخ در جاده های بین شهری خودداری کنند.

ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان کوثر اعلام کرد تاکنون هیچ یک از جاده های اصلی و بین شهری و محورهای روستایی کوثربه علت بارش برف مسدود نشده و تجهیزات راهداری در جاده های اصلی شهرستان مستقر شده اند و راهداران آماده فعالیت در زمان انسداد راه های دسترسی هستند.



ارسال نظرات