رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران:

هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت‌شناسی ایران در یزد برگزار می‌شود

رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران از برگزاری هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت شناسی ایران به میزبانی یزد و با موضوع "تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران" خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۷۶۵۵
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد،احمد میرزایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان یزد که در دانشگاه یزد برگزار شد، اظهار داشت: هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت‌شناسی ایران روزهای پنجم و ششم آبان‌ماه به میزبانی دانشگاه یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش با موضوع "تحولات جمعیت، نیروی انسانی و اشتغال در ایران" از فردا صبح در تالار دکتر جلیل شاهی دانشگاه یزد برگزار می‌شود و در آیین افتتاحیه این مراسم، استاندار یزد، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران و رئیس دانشگاه یزد سخنرانی می‌کنند.

رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران خاطرنشان کرد: در طول این همایش نشستهای تخصصی با عناوین "ابعاد جمعیت‌شناختی نیروی انسانی و اشتغال"، "ابعاد اقتصادی، اجتماعی، اشتغال و بیکاری"، "داده‌ها و شاخص‌های نیروی انسانی و اشتغال"، "آموزش و اشتغال، چالشها و پیامدها" و "اشتغال زنان" برگزر می‌شود.

دبیر هشتمین همایش ملی انجمن جمعیت‌شناسی ایران ادامه داد: در طول دو روز این همایش، میزگردی با حضور شش نفر از اقتصاددانان برتر کشور با عنوان "سیاستهای اشتغال و موانع اشتغال زایی ملی، استانی" برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: "علامعلی فرجادی" معاون موسسه عالی آموزش و پژوهش مدیریت و برنامه‌ریزی، "حسین طایی" عضو هیئت علمی دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی، "عیسی منصوری" معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "حسین راغفر" عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا، "زهرا کریمی" عضو هیئت علمی دانشگاه مازندران و "حبیب زارع" عضو هیئت علمی دانشگاه یزد اساتید حاضر در این میزگرد هستند.

رئیس انجمن جمعیت‌شناسی ایران با بیان این مطلب که برای برگزاری این همایش یک سال و نیم فعالیت صورت گرفته و سه دبیرخانه برای آن در نظر گرفته شده است، ادامه داد: دبیرخانه‌های دانشگاه یزد، انجمن جمعیت‌شناسی و موسسه مطالعات جمعیتی سه دبیرخانه‌ای بودند که در طول این یکسال و نیم تلاش کردند که این همایش به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت انجام شود.

ارسال نظرات