نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرمدره و سطانیه:

استقرار اداره هلال احمر در سلطانیه

اداره هلال احمر شهرستان سلطانیه در آینده نزدیک مستقر و یک دستگاه آمبولانس مجهز به ست کامل احیا اختصاص می یابد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۴۱
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در دیدار با دکتر ضیایی رئیس کل جمعیت هلال احمر کشور از استقرار اداره هلال احمر شهرستان سلطانیه در آینده نزدیک خبر داد و گفت: شهرستان سلطانیه در ابعاد تاریخی و گردشگری دارای جایگاه ویژه ای بوده و بدین جهت می بایست در خصوص ایجاد اداره هلال احمر در این شهر پیگیری های لازم به عمل آید.

در این دیدار محمد عزیزی درخواست مکتوب خود را در خصوص استقرار اداره هلال احمر سلطانیه به رئیس جمعیت هلال احمر ارائه و ایشان نیز دستور اقدام در استقرار این اداره را صادر نمودند.

نماینده مردم شهرستان های ابهر، خرم دره و سلطانیه در مجلس شورای اسلامی در ادامه سخنان خود به مشکلات سه شهرستان ابهر، خرم دره و سلطانیه در این حوزه پرداخته و خاطر نشان کرد: شهرستان سلطانیه در ابعاد تاریخی و گردشگری دارای جایگاه ویژه ای بوده و بدین جهت می بایست در خصوص ایجاد اداره هلال احمر در این شهر پیگیری های لازم به عمل آید.

محمد عزیزی در پایان بر لزوم اختصاص یک دستگاه ست کامل احیا پس از استقرار این اداره تاکید و خواستار اجرای هرچه سریع تر این مهم شد.

در ادامه دکتر سید امیر محسن ضیایی، رئیس کل جمعیت هلال احمر کشور ضمن بررسی و گفت و گو با محمد عزیزی پیرامون مشکلات این شهرستان درخواست ایشان را در دستور کار خود قرار دادند.

لازم به ذکر است خالقی، فرماندار شهرستان سلطانیه نیز در این دیدار حضور داشت.

ارسال نظرات