امام جمعه سنندج

رشد و ارتقای هر جامعه بسته به افزایش علم و دانش است

امام جمعه سنندج گفت: رشد و ارتقای هر جامعه‌ای بستگی به افزایش علم و دانش در آن جامعه دارد.
کد خبر: ۸۷۶۷۸۴۳
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی در هفتمین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان سنندج که در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج برگزار شد، اظهار کرد: برای ترقی و رشد کشور و استان و به تبع آن شهرمان باید فرهنگ، دانش و پژوهش را در آن جامعه افزایش دهیم.

وی با اشاره به اینکه باید دانش‌آموزان را مبتنی بر آموزه‌های دینی و دستورات دینی تعلیم داد، خاطرنشان کرد: فعالیت اعضای شورای آموزش و پرورش سنندج در راستای همکاری و همفکری برای رفع مشکلات آموزشی و توسعه فضاهای آموزشی امری ستودنی است.

امام جمعه شهرستان سنندج بیان کرد: جای افتخار دارد که مسئولان به دنبال رفع مشکلات دانش‌آموزان هستند و با دقت و تفکر برای رشد و تعالی آنها برنامه‌ریزی می‌کنند.

وی یادآور شد: رسالت آموزش و پرورش تعلیم و تربیت دانش‌آموزان است که این مهم بر کسی پوشیده نیست اما باید توجه شود که این تعلیم و تربیت طبق دستورات اسلامی باشد تا دانش‌آموزان منطبق با معیارهای اسلامی و دینی در جامعه تربیت شوند.

خدایی اضافه کرد: مملکت ما زمانی پله‌های ترقی و صعود را طی خواهد کرد که به علم و دانش افراد جامعه اهمیت دهد و در راستا آموزش آن بکوشد.

جلال شریعتی عضو شورای شهر شهرستان سنندج نیز در این جلسه همکاری و همراهی شورای شهر سنندج در راستای پیشبرد اهداف آموزشی را اعلام کرد و گفت: با وجود مدیریت جدید توانمند در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان سنندج امیدواریم شاهد رشد و ترقی دانش‌آموزان این ناحیه و رفع معضلات و مشکلات آموزشی باشیم.

در ادامه این جلسه، تامین اعتباراتی برای المپیادهای ورزشی مدارس، برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموزان در هشتم آبانماه جاری، استفاده دانش‌آموزان حاشیه شهر از اماکن ورزشی و آموزش مشارکت‌جویی دانش‌ْآموزان به ویژه با برگزاری انتخابات دانش‌آموزی مورد تاکید اعضای جلسه قرار گرفت.

ارسال نظرات