وزیر کشور فردا به شهرستان دلفان لرستان سفر می کند

فرماندار دلفان گفت: عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فردا صبح به منظور بهره برداری و بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی وارد شهرستان دلفان می شود.
کد خبر: ۸۷۶۷۹۲۰
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، فرماندار دلفان جعفر طولابی اظهار داشت : عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور فردا صبح به منظور بهره برداری و بازدید از چند طرح عمرانی و خدماتی وارد شهرستان دلفان می شود.

، جعفر طولابی افزود: معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور، مدیرعامل بانک ملی کشور، مشاور وزیر و معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت نیز در این سفر وزیر کشور را همراهی می کنند.

وی گفت: حضور در گلزار شهدا و یادمان شهدای این شهر، بازدید از چند روستای محروم، افتتاح طرح آبیاری تحت‌فشار 500 هکتاری اراضی منطقه خاتون بان و بازدید از طرح تولیدی پوشاک ویژه بانوان از برنامه های وزیر کشور در سفر به دلفان است.

طولابی افزود: کلنگ زنی طرح بزرگ گاوداری 6 هزار رأسی، بازدید از سد تاج امیر نیز فردا با حضور وزیر کشور انجام می‌شود.

فرماندار دلفان با اشاره به انتخاب این شهرستان به‌عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی استان گفت: همایش شوراهای اسلامی دهیاران از ساعت 16 تا 18 و جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان ساعت 18 عصر با حضور رحمانی فضلی در این شهرستان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات