خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن خبر داد

تخصیص 3 میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی به بسیجیان رزنی

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن گفت: در سال جاری بیش از 3 میلیارد ریال تسهیلات در عرصه اقتصاد مقاومتی به بسیجیان شهرستان رزن اختصاص داده شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۱۰۶
|
۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۶
مهدی زارعی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در رزن با اشاره به نقش اقتصاد مقاومتی در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان اظهار داشت: تولید داخلی و حمایت از کارگران ایرانی مهمترین عامل اجرای اقتصاد مقاومتی در کشور است.

وی با اشاره به شعار «ما می توانیم» گفت: در طول انقلاب اسلامی کاری نبوده که نتوانیم در داخل کشور با توکل به خداوند و اتکا به مردم انجام دهیم، بنابراین اقتصاد مقامتی و ایجاد کسب و کار برای جوانان شدنی است و ما باید با همه توان برای عملی کردن خواسته رهبر انقلاب تلاش کنیم تا این راه را به سر منزل مقصود برسانیم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن اظهار داشت: امسال در شهرستان رزن برای تحقق شعار اقتصاد مقاومتی، برای امنیت غذایی مردم و رونق کسب وکار 2 میلیارد و 255 میلیون ریال تسهیلات در عرصه‌هایی چون پرورش زنبور عسل، پرورش قارچ، ماکیان، کشت زعفران و صنایع دستی نیز 840 میلیون ریال تسهیلات صنایع تبدیلی همچون تولید پوشاک پرداخت شده است.

وی بیان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی مناطق محروم و کمتر توسعه یافته رزن نیز از ابتدای سال جاری بیش از یک هزار و 200 نفر از بسیجیان در قالب اردوهای جهادی به مناطق اعزام شده‌اند و خدمات ارزنده‌ای از جمله ساخت مسجد و حسینیه، پایگاه مقاومت خانه عالم و تعمیر خانه محرومین ارائه کرده‌اند.

زارعی اظهار داشت: از دیگر اقدامات اجرایی تشکیل و اعزام گروه جهادی پاسداران سپاه ناحیه رزن به مناطق بود که کارهای بسیار خوبی توسط آنها انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در ایام تابستان با همکاری آموزش و پرورش سه بخش مرکزی، سردرود و قروه درجزین برای بازسازی، زیبا سازی و تعمیر مدارس 150 نفر از دانش‌آموزان به مدارس اعزام شده و در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی خدمات رسانی انجام دادند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه رزن از اقدامات دیگر بسیج سازندگی ناحیه رزن در سال 95 برگزاری کلاس‌ها و دوره های آموزشی در عرصه های مختلف اقتصاد مقاومتی با همکاری مرکز ترویج جهاد کشاورزی شهرستان عنوان کرد و گفت: در 6 ماهه ابتدای امسال بیش از 80 نفر در این کلاس‌ها شرکت کرده‌اند و در پایان برای تمام شرکت کننده گان گواهی مهارت صادر و تحویل داده شده است.

انتهی پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار