خبرهای داغ:
رئیس ستاد یادواره شهدای گردان زرهی لشکر 31 عاشورا:

شهدا به وظیفه دینی خود عمل کردند

رئیس ستاد یادواره شهدای گردان زرهی لشکر 31 عاشورا در این یادواره با اشاره به جانفشانی شهدا در دوران دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم، گفت: شهدا به وظیفه دینی خود عمل کردند و ما را در مسیری قرار دادند که باید بار سنگین دستاوردها و رسالت آن ها را به سر منزل مقصود برسانیم.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، عبدالعلی ابراهیمی مطلق با توجه مقدمات برگزاری این یادواره، اظهار داشت: دو و نیم سال پیش که این کار آغاز شد، اسناد و مدارک و لیستی از شهدا را در اختیار نداشتیم ولی با مصاحبه گرفتن از 120 رزمنده دوران دفاع مقدس، 52 شهید گردان زرهی از استان های مختلف شناسایی شدند.

فرمانده تیپ مکانیزه امام زمان(عج) نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بیش از دو هزار صفحه مصاحبه از رزمندگان به دست آمد که به کوشش عباس داداش زاده(فانی تبریز) در 408 صفحه به نام کتاب «لاله های زره پوش» تدوین شد.


یادواره شهدای گردان زرهی لشکر 31 عاشورا با حضور جمع زیادی از مسئولان کشوری و استانی در فرهنگسرای الغدیر تبریز برگزار و در پایان این یادواره با رونمایی از کتاب لاله های زره پوش، از جمعی از خانواده های شهدا تجلیل شد.


کتاب لاله های زره پوش در 408 صفحه و به کوشش عباس داداش زاده(فانی تبریزی) نوشته شده است که در آن زندگی نامه و وصیت نامه 54 شهید گردان زرهی لشکر 31 عاشورا آورده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها