خبرهای داغ:
با برد در دربی تبریز؛

تراکتورسازی تبریز به صدر جدول رسید

از هفته دهم رقابت های لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت 14:45 در یکی از حساس ترین بازی های این هفته، دربی تبریز بین تیم های گسترش فولاد و تراکتورسازی در ورزشگاه بنیان دیزل این کلانشهر برگزار شد که تراکتورسازی با 2 گل به برتری رسید.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۶۴
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراکتورسازی در شرایطی به مصاف گسترش می رفت که برای رسیدن به صدر جدول چاره ای جز برد نداشت.

گسترش فولاد تبریز نیز برای دور ماندن از نیمه پایینی جدول، تلاش داشت هر سه امتیاز بازی را به دست آورد.

گسترش فولاد بازی را خوب آغاز کرد و تا دقایقی مالک توپ و میدان بود ولی این تیم با تجربه تراکتورسازی بود که با گلزنی مهاجم برزیلی خود(لوسیانو ادینهو) در دقیقه 40 با شوت از زاویه بسته، نیمه نخست را 1 بر صفر به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم که بازی تقریبا پایاپایی از هر دو تیم شاهد بودیم باز این ادینهو بود که با ضربه سر روی ارسال سروش رفیعی از روی نقطه کرنر گلزنی کرد تا نتیجه 2 بر صفر شود.

در نهایت این بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید تا این تیم با 20 امتیاز به طور موقت به رده نخست جدول صعود کند.

گسترش فولاد تبریز نیز با 9 امتیاز به طور موقت در رده یازدهم جدول جای دارد.

در دیگر بازی امروز نمایندگان تبریزی لیگ برتر، ماشین سازی میزبان پیکان تهران بود که 1 به 4 نتیجه را به حریف واگذار کرد.

ماشین سازی با 6 امتیاز همچنان قعرنشین جدول است و پیکان تهران با کسب سه امتیاز این بازی، با 15 امتیاز به طور موقت به رده سوم جدول صعود کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها