مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:

کمترین میزان تنش کارگری وکارفرمایی در استان زنجان

استان زنجان کمترین میزان تنش کارگری وکارفرمایی را دارامی باشد که این موفقیت حاصل همراهی وهمدلی تمامی مسئولین استان می باشد.
کد خبر: ۸۷۶۸۳۷۰
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان در دیدار با مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان زنجان گفت: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استانها دارای جامعه هدف گسترده ای می باشند.

احمد غریوی افزود: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارای جامعه هدف گسترده ای اعم از کارگران، کارفرمایان و تعاونگران است.

وی اظهارداشت: بیش از 80 درصد مردم استان به نوعی از خدمات مجموعه بزرگ ادارات تعاون کارورفاه اجتماعی و دستگاه های زیر مجوعه وزارت متبوع استفاده می نمایند.

غریوی تصریح کرد: استان زنجان کمترین میزان تنش کارگری وکارفرمایی را دارامیباشد که این موفقیت حاصل همراهی وهمدلی تمامی مسئولین استان وتلاش چشمگیر و ایثارگرانه همکاران اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی در استان می باشد.

در ادامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با بیان این مطلب که شکوفایی اقتصادی و اقتصاد مقاوم بستگی به فرهنگ کار و کارگران دارد، اضافه کرد: اگر فرهنگ کار ارتقاء یابد، بسیاری ازحوادث ناشی از کار و اتفاقات ناهنجار در محیط کار رخ نمی دهد و مردم با توجه به لقمه حلال و حرام به کار و تلاش روی می آورند.

مقدم، ترویج فرهنگ کار و توسعه اخلاق کار نیاز جامعه برشمرد و افزود: برای اینکه فرهنگ و اخلاق کار را در کشور توسعه دهیم نیاز به همکاری و تعامل بین دستگاهی و انعقاد تفاهمنامه هایی در این خصوص داریم.

وی اظهار داشت: مشاغل خانگی مرتبط با حوزه فرهنگ امسال برنامه های خوبی در دست اقدام داریم که امیدواریم از ظرفیت و توان اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان بتوانیم نهایت استفاده را داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان تصریح کرد: این اداره کل آماده هرگونه تلاش در جهت ترویج و توسعه فرهنگ کار در جامعه است.

ارسال نظرات