ناحیه مقاومت کوهدشت،

برگزاری کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کوهدشت

کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سپاه ناحیه کوهدشت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۱۵
|
۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،برگزاری کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر با حضور  امیری دبیر امربه معروف و نهی از منکر و محمودی مسئول اطلاعات شعبه حوزه امام سجاد (ع) سپاه ناحیه کوهدشت و شوراهای امربه معروف و نهی از منکر پایگاههای مقاومت تابعه امروز ساعت ۱۶ عصر در محل پایگاه امام حسین (ع) برگزار شد .

برگزاری کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کوهدشت+تصاویر
در این کارگاه آموزشی  دبیر امر به معروف ناحیه کوهدشت گفت : امر به معروف و نهی از منکر از دیدگاه شرعی که یک واجب است و بر عهده ی هر مسلمانی است و از دیدگاه وظیفه سازمانی هر آمر به معروف و ناهی از منکر باید مانند یک پزشک در ابتدا به تشخیص مرض که همان معضلات و آسیبها می باشد بپردازد و سپس به مداوا و درمان که همان ارائه ی راهکار مناسب برای حل این مشکلات داده شود .
برگزاری کارگاه آموزشی شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کوهدشت+تصاویر
امیری افزود : امروز یکی از مشکلات استفاده از ماهواره می باشد که خطری بزرگ برای از همپاشی خانواده ها می باشدو یکی از راهکارهای آن پخش تراکت در مورد آسیبهای ماهواره و همچنین بیان مثالها و توضیحاتی که گربیانگیر بعضی از خانواده ها بوده است ، می توان که مردم آگاهی داد .
وی همچنین در مورد اشرافیت نسبت به حوزه استحفاظی، اطلاع از بافت اجتماعی ، فرهنگی، حزبها ، عقاید و همچنین در مورد سنجش شرایط یعنی اگر احتمال ثمر داشتن امر به معروف و نهی از منکر وجود داشته باشد با آگاهی و هوشیاری این فریضه را انجام دهند  

 در پایان به سوالات و شبهات حاضرین  پاسخ دادند ... 



ارسال نظرات