دشمنان ما در پی جدایی عفت و پاکدامنی از جامعه اسلامی هستند

حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، گفت : دشمنان ما در پی جدایی عفت و پاکدامنی از جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۸۷۶۸۴۸۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار بسیج از میناب حجت الاسلام محمود عظمتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب ضمن گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی گفت : دشمنان ما در پی جدایی عفت و پاکدامنی از جامعه اسلامی هستند .

وی در دوره آموزشی جانشینان واحد پوینده که با حضور100 نفر از بسیجیان حوزه مقاومت حضرت نرجس (س) در نماز خانه حوزه مقاومت شهید عمرانی برگزار شد دشمنان ما را بیدار و هوشیار خواند و گفت: دشمن هیچ وقت دست از دشمنی خود بر نمی دارد مخصوصا در شرایط امروزی که توان و قدرت نظامی ما بسیار بالاست و از راه نظامی نمی توانند با ما مقابله کنند عظمتی اظهار داشت: جنگ نرم و جنگ فرهنگی دشمن اهداف بلند مدت را دنبال می کند که در نهایت جدایی جوانان و نوجوانان از این نظام و انقلاب را در پی خواهد داشت.

این مسئول در ادامه واقعه عاشورا را تبیین کرد و گفت: دختران ما امروز نباید در دامهای دشمنان قرار بگیرند و عفت و پاکدامنی خود را که هدف اصلی دشمنان است به باد فنا بدهند وباید حضرت زینب را الگوی خود قرار دهند و اجازه ندهند دشمنان اسلام به اهداف شوم خود برسند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میناب دختران این نظام و انقلاب را سرمایه های عظیم ملت دانست و افزود:مسئولین کشور ما نیز باید تمام تلاش و توان خود را جهت خنثی سازی توطئه های فرهنگی دشمنان به کار ببندند.
ارسال نظرات