فعالیت مرکز سامانه 137شهرداری یاسوج درتمام ساعات

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج گفت: مرکز سامانه مدیریت شهری از فعالیت مرکز سامانه 137 شهرداری یاسوج برای دریافت مشکلات شهروندان در تمام ساعات خبر داد.
کد خبر: ۸۷۶۸۶۶۲
|
۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
اسلام محمودی در جمع مدیران شهرداری یاسوج اظهار کرد: مرکز سامانه مدیریت شهری 137 در تمام ساعات شبانه‌روز فعال و آماده دریافت مسائل و مشکلات مناطق شهری یاسوج است.این مسؤول گفت: این اقدام نقطه عطفی برای ارتباط شهروندان با شهرداری در ساعات مختلف شبانه‌روز است.وی اظهار داشت: شهروندان با استفاده از این سامانه می‌توانند درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را از خدمات شهری به مسؤولان شهری انتقال و با دریافت کد رهگیری پیگیر مطالبات خود باشند.مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری یاسوج گفت: ایجاد پل ارتباطی الکترونیک و هوشمند بین شهروندان با مجموعه شهرداری، مکانیزه کردن نظام پاسخگویی به شهروندان نسبت به معضلات، هدفمند کردن مأموریت‌های شهرداری و جلوگیری از اتلاف وقت از اهداف راه‌اندازی مرکز سامانه 137است.محمودی افزود:  شناسایی اولویت‌های شهری از دید شهروندان و برنامه‌ریزی برای آن زمینه‌سازی تحقق سیستم واحد مدیریت شهری، فراهم شدن زمینه مشارکت فعال و مؤثر شهروندان در رفع معضلات شهری، همچون تخلفات ساختمانی و سد معبر و ... از اهداف دیگر راه‌اندازی این سامانه است.وی اظهار داشت: سامانه مدیریت شهری یکی از راه‌های آسان و سریع برای برقراری ارتباط شهروندان با شهرداری بوده تا بتوانند درخواست‌ها، نظرات، پیشنهادات و شکایات خود را در تمامی حوزه‌های کاری شهرداری و مدیریت شهری دریافت کند.این مسؤول تأکید کرد: سامانه 137 فرصتی برای مشارکت شهروندان و متقابلاً ایجاد زمینه بررسی میزان آشنایی، بهره‌گیری و رضایتمندی شهروندان یاسوج به عنوان مخاطبان و مشتریان اصلی فراهم ساخته است.
محمودی افزود: پویایی، کارآمدی، اجتناب از گستردگی بیش از حد کنترل و تحلیل اطلاعات، آموزش و ارتقاء علمی و توانمندسازی منابع انسانی، نظارت دقیق بر عملکرد واحدها و مسؤولان، فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از جمله مؤلفه‌های مهم سامانه مدیریت شهری است.وی اظهار داشت: ایجاد بانک اطلاعاتی از مشکلات شهر، طبقه‌بندی و بررسی دقیق و آماری مشکلات به صورت منطقه‌ای و محله‌ای و افزایش رضایتمندی شهروندان از سیاست‌های راهبردی است.
ارسال نظرات