حسيني کيا در گفت‌ و گو با «بسیج»:

توافق با FATF خطر آفرین است/ مسئولین جلوی این خسارت محض را بگیرند/دشمنان فقط به نابودی این نظام می‎اندیشند

نماینده مردم سنقر گفت:هدف دشمن از توافق FATF این بود که حوزه مقاومت را قیچی کند، کج سلیقگی و کج فهمی و دور از ذهن بودن برخی از مسئولین و به عبارتی ضعف در حوزه دیپلماسی موجب امضای چنین توافقی شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۹۱۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۷
حجت الاسلام و المسلمین سيدجواد حسيني کيا  نماینده مردم سنقر در مجلس در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج با اشاره به اظهارات اخیر سیدعباس عراقچی مبنی بر ابراز نگرانی از تسری FATF به حوزه مقاومت اظهار داشت: دشمن پازل خود را خوب چیده و هدف دشمن از چنین توافقی این بود که حوزه مقاومت را قیچی کند، کج سلیقگی و کج فهمی و دور از ذهن بودن برخی از مسئولین و به عبارتی ضعف در حوزه دیپلماسی موجب امضای چنین توافقی شد.

حسيني کيا افزود: اگر تصور کنیم در حوزه دیپلماسی هرچقدر بگوییم و بخندیم و کوتاه بیاییم دشمن کوتاه می‎آید، باید گفت که اصلا به این صورت نیست و دشمن به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و  او جز به نابودی این نظام نمی‎اندیشد؛ امروز موضوع FATF است، فردا موضوعات دیگر از جمله حقوق بشر، مبارزه با تروریسم، کنوانسیون کودک و.. است و هر روز  یک مورد را روی میز می‎گذارد.

نماینده مردم سنقر با بیان اینکه آقای عراقچی همین که این شجاعت را داشته که نسبت به این توافق ابراز نگرانی کرده تصریح کرد: باید گفت نگرانی در خصوص این توافق خیلی جدی است و این توافق، خطرآفرین است از این رو مسئولین دولتی باید جلوی اجرای این توافق را بگیرند، همچنان که امیدواریم مجلس به این مسئله به صورت جدی ورود کند و نگذارد ضعفی برای نظام اسلامی در این بخش به وجود بیاید، چرا که این توافق در کنار نگرانی در حوزه مقاومت، خسارت‎های فراوانی در حوزه نظام بانکی دارد.
ارسال نظرات