دانش‌آموزان با اقتدار در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور یافتند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌های پیروزی انقلاب و در طول جنگ تحمیلی حضور یافتند و امروز نام شهیدان دانش‌آموز در پهنه گیتی می‌درخشد.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۴۰
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سعید شعبانی در مراسم یادواره شهدای دانش آموز شهرستان قروه که صبح امروز در مرکز پیش دانشگاهی شهید بشارت این شهرستان برگزار شد با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی عزت، مجد، استقلال، آزادی و هویت خود را مرهون خون پاک شهدا و رهبریهای پیامبرگونه امام راحل و مقام معظم رهبری است، اظهار داشت: موفقیت ایران اسلامی در عرصه علم و فناوری به خصوص فناوریهای هستهای مدیون خون پاک شهدا، جانبازی جانبازان و صبر و تحمل خانوادهای آنها است.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند، افزود: جامعه با نسل جوان خود زنده و پویاست و توجه به این نسل سبب شادابی و ماندگاری جامعه می‌شود.

فرمانده سپاه قروه خاطر نشان کرد: شهدای دانش‌آموز الگویی ملموس برای دانش‌آموزان هستند و باید در راستای ترویج تفکر ایثار و شهادت که همان تفکر بسیجی است، در جامعه تلاش و کوشش کنیم تا موفقیت‌های بیشتری برای انقلاب اسلامی به بار بنشیند.

شعبانی با بیان اینکه 13 آبان‌ماه یادآور رشادت‌های دانش‌آموزان در مقابله با رژیم ددمنش پهلوی است افزود: دانش‌آموزان با رشادت و اقتدار در صحنه‌های پیروزی انقلاب اسلامی و نیز در طول جنگ تحمیلی حضور یافتند به‌گونه‌ای که امروز نام شهیدان دانش‌آموز در پهنه گیتی می‌درخشد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی بهترین فرصت برای تبیین اهداف شهدا به دانش آموزان است، تصریح کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ ایثار و رشادت‌های شهدای 8 سال دفاع مقدس و به ویژه شهدای نوجوان به دانش آموزان شناسانده شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه بیان داشت: جوانان سرمایه‌های اصلی نظام هستند که آینده کشور به دست آنها رقم می‌خورد.

وی ادامه داد: امروز دانش آموزان وظیفه دارند با پیروی از فرهنگ ایثار و شهادت و با اطاعت از فرمان های مقام معظم رهبری به دنبال کسب علم و دانش بیشتر در تمامی زمینه ها باشند.

شعبانی گفت: دانش آموزان ما باید با ابتکارات و خلاقیت ها زمینه های پیشرفت های علمی کشور را فراهم کنند و در جهت ادامه دادن راه شهدای علم و فناوری حرکت کنند.

به گفته وی ما باید ایثار و رشادت های رزمندگان اسلام را برای نسل جوان و نوجوان خود بازگو نماییم و نسل آینده نیازمند بیان این ایثار ها و از خودگذشتگی ها می باشد.

ارسال نظرات