مازندران قهرمان مسابقات شنای بسیج کشور

مسئول بسیج دانشجویی مازندران تصریح کرد: با انجام رقابت‌های شنا قهرمانی بسیج کشورکه در هشت ماده شنا برگزار شد تیم مازندران در هفت ماده به مدال طلا دست پیدا یافت.
کد خبر: ۸۷۶۹۱۴۲
|
۰۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، شهرام نوری در مراسم اختتامیه این دوره از رقابت‌ها شنای قهرمانی بسیج کشور در ساری اظهار کرد: مسابقات شنای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور به مدت دو روز و با حضور 12 تیم از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور در مجتمع ایثار شهرستان ساری برگزار شد.

وی تصریح کرد: این رقابت‌ها در هشت ماده شنا برگزار شد که در نهایت تیم مازندران در هفت ماده به مدال طلا دست پیدا کرد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان مازندران خاطر نشان کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌های تهران و استان خراسان رضوی به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم دست پیدا کردند.

وی با اعلام اینکه هدف از برگزاری این دوره رقابت‌ها را توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین بسیج دانشجویی عنوان کرد و افزود: ظرفیت مناسبی برای توسعه فعالیت‌های ورزشی در بین بسیجیان دانشجو وجود دارد.

نوری در ادامه با اشاره به حضور ورزشکاران بسیجی استان مازندران در رده‌های ملی خاطرنشان کرد: از ظرفیت ورزشکاران موفق بسیجی در سطح دانشگاه‌ها برای توسعه فعالیت ورزشی دانشجویان بسیجی استفاده میشود.

وی با اعلام اینکه در کنار فعالیت‌های ورزشی در این دوره از رقابت‌ها به مسائل فرهنگی نیز توجه ویژه شد، گفت: آشنایی با فرهنگ شهادت و معرفی شهدای شاخص استان مازندران در کنار این دوره از رقابت‌ها یکی از نقاط قوت مسابقات شنا بسیج دانشجویی استان مازندران بود.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران با اعلام اینکه این دوره از رقابت‌های به نام شهید حسین مشتاقی شهید مدافع حرم مازندرانی نامگذاری شد، گفت: شهید مشتاقی یکی از دانشجویان رشته تربیت بدنی بود که علاقه‌ای وافر به نظام اسلامی ایران داشت و تلاش شد که در کنار برگزاری این دوره از رقابت‌ها ویژگی اخلاقی این شهید و دیگر شهدای مدافع حرم مازندران در بین دانشجویان تبیین شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها