حجت الاسلام غلامی: حادثه کربلا نتیجه نفوذ دشمنان بود

حجت الاسلام غلامی در جمع بسیجیان سپاه قائم شهرگفت: عدم بصیرت موجب می شود مردم یزیدیان را اولوالامر بدانند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۰۰
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر حجت الاسلام یدا.. غلامی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا ضمن تشریح جریانهای موجود در انقلاب اسلامی گفت : اولین جریان،جریان اصیل انقلاب است که همگام با ولی فقیه آغاز وتا به آخر همراه ولایت خواهد بود واین جریان حق است.مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا دومین جریان که در مقابل جریان اصیل انقلاب قرار گرفت جریان منحرفین معرفی کرد و اذعان کرد : این جریان اصلا شعار امام و انقلاب را قبول نداشت ومسیر باطل را در پیش گرفت.

وی سومین جریان که در درون نظام شکل گرفت جریان قدرت طلبها نامید و گفت : این جریان که قابل توجه هم می باشند در درون نظام به قدرت وثروت هم دست پیدا کردند ودو عنصر لازم برای دستیابی به حکومت را هم داشتند وحاضر به از دست دادن این دوعنصر نیستند وهر جا وضعیت طبق خواسته آنها نباشد همه چیز را خراب می کنند.

جریان بی بصیرتها چهارمین جریان موجود در بطن اتقلاب است که غلامی از آن سخن به میان آورد و تاکید کرد : این گروه ضد انقلاب ویا منحرف نیستند اما چون بصیرت لازم را ندارند در فضاهای غبار آلود نمی تواند به هنگام تصمیم گرفته وحرکت کنند.

حجت الاسلام غلامی ضمن بیان اینکه پنجمین جریان موجود در انقلاب جریان ضد انقلاب تابلو دار است افزود : این جریان از ابتدای انقلاب مقابل آن رودر رو ایستادند وپرچم مخالفت خود را علم کردند وهیچ ابایی نیز از مخالفت با انقلاب ندارند وچه در داخل وچه در بیرون کشور علیه انقلاب فعالیت می کنند.

این مسئول جریان نفوذیها را خطر ناکترین جریان در میان انقلابها نام برد و اذعان نمود : انقلابهای بزرگ در تاریخ به واسطه نفوذ از پای در آمد وشکست خورد مانند انقلاب حضرت موسی(ع) وانقلاب رسول اکرم(ص) ودیگر انقلابهای قرنهای اخیر که با نفوذ زمینگیر شدند.حجت الاسلام غلامی حادثه کربلا را نتیجه نفوذ نامید و گفت : در لوای حکومت خلفای اول تا سوم جریان نفوذ پنهان بود ودر این مدت به قدری این جریان قدرت پیدا کرد که حتی مبارزه امام علی (ع) وامام حسن(ع) هم نتوانست کار به جایی برسانند.

وی در ادامه به تبیین حکومت ظلم و جور پرداخت و افزود : یزیدیان حکومت خود را حکومت خدا نامیدند ومخالفین خود را که اهل بیت پیغمبر بودند مخالفین خدا معرفی کردند در این میان اگر بصیرت نباشد مردم هم باور می کنند ویزیدیان را اولوالامر می د انند.

این مسئول با اشاره به این که نفوذیها در این مدت نفوذ کردند وبا کار تبلیغی حساب شده جامعه را به اینجا رساندند که یزد و معاویه خلیفه خدا وحسین ابن علی مخالف اولو الامر است وچنان کردند که مردم علیه پسر فاطمه شمشیر بکشند حتی به قصد قربت هم این کار را انجام دادند. غلامی با تبیین حضور وخطر نفوذیها در کشور و انقلاب خاطر نشان کرد : از ابتدای انقلاب تا کنون نیز نفوذیها همواره انقلاب را آزار دادندبا این تفاوت که در گذشته با هدف ضربه زدن فعالیت می کردند اما اکنون برای براندازی وبه دست گرفتن حکومت تلاش می کنند.

وی در پایان بابیان اینکه نفوذ در قالب شبکه کارش را جلو می برد اذعان کرد : نفوذ عنصر بالا دست دارد وهمیشه تلاش وفضاسازی می کند تا بتواندجلوی مجازات نفوذیها را بگیرد ویکی از کارهای نفوذیها تهی سازی از درون وحساسیت زدایی در کشور است به این ترتیب که واژه هایی چون استکبار ومستضعف جای خود را به قدرتهای بزرگ وقشر آسیب پذیر داده است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار