نشست خبری فرمانده ناحیه سوادکوه شمالی به مناسبت رزمایش دفاع از کوی و برزن

رزمایش اقتدار نمایش ابعاد نظامی بسیج در صحنه است

سرهنگ موسوی نژاد: به فرموده رهبري اگر بعد نظامي گري بسيج وجود نداشته باشد ديگر به آن بسيج نمي گويند و بسيجيان شهرستان مثل هميشه آماده به ورود به ميدان هستند.
کد خبر: ۸۷۶۹۶۱۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی و تبلیغات ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی سرگرد پاسدار سيد مصطفي موسوي نژاد فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي در نشست خبري که صبح امروز و به مناسبت برگزاري رزمايش دفاع از کوی و برزن در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار شد گفت:رزمايش الي بيت المقدس در تاريخ 13 و 14 آبان ماه به استعداد يک گردان و به منظور مقابله با تهديدات اجتماعي و نمايش قدرت و توان رزمي نيروهاو افزايش انسجام بين آن ها برگزار مي شود.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سوادکوه شمالي با اشاره به بيانات رهبري در خصوص مسئله نفوذ ابراز داشت:دشمن در صدد نفوذ به نظام مقدس جمهوري اسلامي است و رهبري معظم در اين خصوص بارها تاکيد داشتند و به همه مسئولين و دلسوزان نظام در اين خصوص هشدار دادند.

وي در ادامه با اشاره به حضور بسيجيان شهرستان در اين رزمايش افزود: به فرموده رهبري اگر بعد نظامي گري بسيج وجود نداشته باشد ديگر به آن بسيج نمي گويند و بسيجيان شهرستان مثل هميشه آماده به ورود به ميدان هستند.

وي با اشاره به برجسته بودن بعد فرهنگي اين رزمايش در کنار ابعاد نظامي آن تاکيد داشت:اين رزمايش با هدف جلوگيري از ورود دشمن فرضي به شهر و مقابله با آن مي باشد و در کنار آن قصد داريم به گفتمان سازي فرمايش رهبري در خصوص جهاد کبير بپردازيم.

وي افزود:جهاد کبير به معناي نه گفتن به دشمن در زمينه هاي مختلف،سياسي،اجتماعي،فرهنگي و ... مي باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها