فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان:

سرشاخه اصلی ترانزیت و توزیع موادمخدر در شرق کشور دستگیر شد/ انهدام ۲ باند و کشف ۲ تن مواد

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام ۲ باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باندها به همراه ۲ تن مواد مخدر در این استان خبر داد
کد خبر: ۸۷۶۹۷۹۹
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان سیستان وبلوچستان به‌نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی از انهدام 2 باند بزرگ مواد مخدر و دستگیری سرکرده این باندها به همراه 2 تن مواد مخدر در این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به‌دنبال اخبار دریافتی مبنی بر فعالیت گسترده باند بین‌المللی به سرکردگی "احدی" از قاچاقچیان معروف در سیستان و بلوچستان، برخورد و مقابله با این باند به‌ویژه سرکرده آن در دستور کار پلیس استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام کارهای اطلاعاتی و شناسایی محورهای حمل مواد مخدر در محورهای فرعی شهرستان ایرانشهر توسط این شرور و قاچاقچی حرفه‌ای، تیم‌های ویژه و عملیاتی پلیس به منطقه اعزام شده و پس از شناسایی کامل تحرکات این گروه، اقدام به اجرای کمین در مسیر شرور و قاچاقچی معروف منطقه کردند.

رحیمی گفت: قاچاقچیان مسلح در ساعات پایانی شب و پس از ورود کمین، به محض مشاهده ماموران پلیس به سمت آنها تیراندازی کرده که با آتش پر حجم تیم‌های عملیاتی پلیس روبه‌رو شده و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و مجروح شدن اشرار با به‌جا گذاشتن سه دستگاه خودرو از محل متواری شدند.

وی بیان کرد: ماموران پلیس در بررسی صحنه و بازرسی از خودروهای اشرار یک تن و 440 کیلوگرم تریاک، 96 کیلوگرم هروئین به همراه مقادیر متنابهی مهمات جنگی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران پلیس در ادامه عملیات تعقیب و گریز به‌منظور دستگیری این سرشبکه، با بهره‌گیری از منابع محلی، این متهم را در حالی که در درگیری با ماموران زخمی و با هویت جعلی در یکی از بیمارستان‌های شهرستان ایرانشهر تحت درمان بود، دستگیر کردند.

وی در ادامه به درگیری مسلحانه ماموران پلیس مهرستان با قاچاقچیان مسلح در ارتفاعات مهرستان خبر داد و گفت: در این درگیری شبانه ماموران پلیس ضمن دستگیری یک قاچاقچی مسلح و توقیف یک دستگاه خودرو، 740 کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

رحیمی بیان کرد: در عملیات پلیسی دیگر، تکاوران قرارگاه عملیاتی عمار فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، باند دیگری از توزیع کنندگان مواد مخدر را در حوالی شهرستان زاهدان شناسایی کرده که در این عملیات یک قاچاقچی سابقه‌دار به همراه یک دستگاه خودرو دستگیر و از وی 300 کیلوگرم تریاک کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان مبارزه با مواد مخدر را اولویت اول پلیس استان دانست و گفت: مبارزه بی امان با قاچاقچیان موادمخدر با تمام توان در دستور کار پلیس قرار دارد.

ارسال نظرات