نماینده سابق مجلس در گفتگو با «بسیج»:

وعده شکوفایی اقتصاد به رکود اقتصاد تبدیل شد!

عباس فلاحی باباجان گفت: صنایع کوچک و متوسط رمزی موثر در توسعه اقتصادی است موجب پویایی صنعت و ایجاد فرصت شغلی و افزایش درآمد در اقتصاد جهانی است این در حالی است که وزرای ارشد اقتصادی چنین باوری ندارند.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۷۰
|
۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰

عباس فلاحی باباجان نماینده سابق مجلس در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رکود اقتصادی باعث شده تا مردم برای امرار معاش در مضیقه باشند از اینرو اقدام به تشکیل بنگاه های اقتصادی کوچک و متوسط کردهاند تا بتوانند علاوه بر اینکه درآمدزایی داشته باشند نقشی در اقتصاد مقاومتی داشته باشند.

وی با بیان اینکه دولتمردان باید رویکرد خود را تغییر دهند افزود: توسعه صنایع کوچک و متوسط رمزی موثر در توسعه اقتصادی است و نقش بسزایی در توسعه اقتصادی سایر کشورها داشته است و موجب پویایی صنعت و ایجاد فرصت شغلی و افزایش درآمد در اقتصاد جهانی است این در حالی است با وجود اهمیت والایی که صنایع در اقتصاد دارند وزرای ارشد اقتصادی چنین باوری ندارند.

فلاحی خاطر نشان کرد: اهمیت دادن به بنگاه‌های اقتصادی کوچک و متوسط بارها از سوی مسوولان و مردم ارائه شده است تا بخشی از تسهیلات بانکی کشور برای این بخش در نظر گرفته شود ولی متاسفانه چنین عملکردی دیده نشده است این در حالی است که با بررسی نظرات کارشناسانه می‌توانستند مشکلات صنایع را رفع کنند و صنایعی که در حال نابودی است را بیشتر مورد توجه قرار دهند.

وی در خاتمه افزود: وعده‌های اقتصادی در پسابرجام هم محقق نشده است و شکوفایی اقتصادی که دولت وعده می‌داد به رکود اقتصادی انجامید و انتظارات مردم در حوزه مهم اقتصادی بی اثر مانده است.

ارسال نظرات