طی حکمی؛

فرمانده گروهان مرزی بیله سوار منصوب شد

طی حکمی از سوی سرهنگ علی طاهری فرماندهی مرزبانی استان اردبیل،سروان غلام علیزاده به عنوان فرمانده گروهان مرزی بیله سوار منصوب شد.
کد خبر: ۸۷۶۹۸۸۴
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار به نقل از صبح مغان، طی حکمی از سوی سرهنگ علی طاهری فرماندهی مرزبانی استان اردبیل،سروان غلام علیزاده به عنوان فرمانده گروهان مرزی بیله سوار منصوب شد و از تلاشهای3ساله سرگرد زعفر منیری تقدیر به عمل آمد.

همچنین سرگرد زعفر منیری از سوی سرهنگ راسخ غفارپور فرماندهی هنگ مرزی پارس آباد به عنوان جانشین هنگ مرزی پارس آباد معرفی شد.

خسروی معاون فرمانداری بیله سوار در این دیدارمرزبانی را مظهر اقتدار و نماد پیشانی کشور خواند و گفت:با توجه به شرح و وظایف مسئولیت ها، باید با اقتدار و صلابت در مقابله با تهدیدات، آسیب ها و بسترهایی که احتمال صدمه زدن به کشور است، مقابله کرد.

سرهنگ غفارپور فرمانده هنگ مرزی پارس آباد نیز با اشاره به اینکه مرزبانی در خط مقدم توسعه امنیت قرار دارد افزود:مرز یک کشوربر اوضاع سیاسی،اجتماعی،اقتصادی و فرهنگی یک ملت تاثیر دارد ودر سايه فداكاریمرزبانان و کارکنان انتظامیدر بخش هایمختلف، امروز شاهد امنيت مطلوبیدر کشور هستيم و بايد قدر اين امنيت را دانست و برایحفظ و توسعه اين وضعيت بيش از پیش تلاش كرد

وی با اشاره به اینکه گروهان مرزبانی شهرستان استعداد توسعه به هنگ مرزی را دارد افزود:شهرستان بیله سوار با ظرفیت های بالا در حوزه گمرک و پایانه مرزی و همچنین وسعت مرزی با جمهوری آذربایجان و محور تردد می تواند قابلیت توسعه به هنگ مرزی را دارا باشد.

غفارپور افزود: مرزبانی استان اردبیل در سطح عملکرد و کارآمدی جزوء رتبه های نخست در بین استانهای مرزی کشور بوده است.و مرزبان بر اساس وظایف ذاتی خود مسوولیت ایجاد و حفظ امنیت مرزی و داخلی كشور را عهده دارد و وظیفه اش جلوگیری از كالای قاچاق، مواد مخدر، افراد متجاوز، اشرار و افرادی كه بر علیه امنیت كشور فعالیت كرده و یا قصد ورود و خروج غیر قانونی را دارند، است.

ارسال نظرات