راه اندازی موکب عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه+تصاویر

مدیر موکب هئیت عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه اظهار کرد: ارائه بهترین خدمات و اسکان با پذیرایی ۲ هزار نفر برای ناهار شام و هزار نفر صبحانه از برنامه های موکب عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه است.
کد خبر: ۸۷۶۹۹۳۲
|
۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، مجیدباقرزاده، مدیر موکب هئیت عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه در گفتگو با خبرنگار ان با اشاره به دومین سال برپایی این موکب در مرز شلمچه گفت: حدود یک ماه است در برپایی موکب مشغول به فعالیت هستیم و فضای موکب به ارتفاع یک متر و بیست سانتی متر به ابعاد ۱۰ هزار مترمربع است.

وی با بیان اینکه انتقال وسایل مورد نیاز برای راه اندازی موکب از خیرین و از استان خوزستان استفاده می شود، افزود: با توجه به اینکه سال گذشته برای ۲۵۰ نفر پذیرایی تدارک می شد اما امسال با برنامه ریزی و مجهز نمودن موکب نسبت به سال گذشته ظرفیت پذیرایی دوبرابر و برای ۵۰۰ تا ۷۰۰ نفر پذیرایی در طول روز آماده ارائه و خدمت رسانی به زائران است .

مدیر موکب هئیت عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه اظهار کرد :پذیرایی ۲ هزار نفر برای ناهار شام و هزار نفر صبحانه از برنامه های موکب عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه است.

وی افزود:هم اکنون درحال برپایی موکب در علم نمودن داربست ها و سالن پذیرایی برای خواهران و برادان بین موکب های استان فارس و شهرستان امیدیه قرار دارد و 25 نفرمشغول به فعالیت هستند و خادمین موکب از ظرفیت های مردمی استفاده شده است.

باقرزاده بیان کرد: تهیه غذا برای زائران از نذوراتی است ک جمع آوری شده و باتوجه به اقلام موجود، در تهیه غذاها برنامه ریزی شده است اما سال گذشته با توجه به اینکه زائران به صورت عبوری بودند و مستقر نمی شدند غذا هایی که تهیه می شد یک نمونه بود.

مدیر موکب هئیت عاشقان ثارالله هرمزگان در مرز شلمچه تصریح کرد: ارتقا موکب و پذیرایی زائران و توسعه دادن سرویس های بهداشتی از پیشرفت های موکب هرمزگان نسبت به سال گذشته است.

وی با بیان اینکه آغاز ارائه خدمات موکب از تاریخ ۱۸ و به مدت ۱۵ روز ادامه دارد، گفت: پارکینگ عمومی برای زائران به صورت خودجوش در ورودی شهر قرار دارد اما برای هرمزگانی ها پارکینگی در اردوگاه پیامبر اعظم آماده ارائه خدمت رسانی به زائرین است.

باقرزاده با تاکید بر اینکه به دنبال ارائه بهترین خدمات در اسکان و پذیرایی برای زائرین هستیم، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه پارکینگ ماشین در 15کیلومتری مرز قرار دارد قطار و سرویس خط واحد آماده ارائه خدمت رسانی به زائرین هستند.



ارسال نظرات