فرماندار زنجان:

عدم اتصال به شبکه فاضلاب از عوامل معضلات بهداشتی شهر زنجان است

عدم اتصال به شبکه فاضلاب را عاملی برای معضلات بهداشتی و زیست‌محیطی است و باید از طریق فرهنگ‌سازی شهروندان را برای اتصال به شبکه فاضلاب و نصب انشعابات ترغیب کرد.
کد خبر: ۸۷۷۰۰۷۲
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان در جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان زنجان با اشاره به راه‌اندازی شبکه فاضلاب در داخل شهر زنجان و با بیان اینکه با وجود این شبکه مردم علاقه‌ای به اتصال شبکه فاضلاب ندارند، گفت: باید دلایل بی میلی مردم برای اتصال به شبکه فاضلاب بررسی شود.

دکتر بیات با اشاره به اینکه رهاسازی فاضلاب در جوی‌ها مشکلات متعددی را به دنبال دارد، افزود: برطرف کردن مشکل اتصال مردم به شبکه فاضلاب به منظور جلوگیری از آلودگی باید در دستور کار مسؤولان قرار گیرد.

وی با اشاره به عدم اتصال برخی ادارات به شبکه فاضلاب اظهار داشت: این ادارات علت تعلل خود را مشکل کمبود اعتبارات مطرح می‌‌کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان زنجان با بیان اینکه مدیران باید منابع مالی و اعتبارات را مدیریت کنند، ابراز کرد: تعلل در این مورد به ضرر عموم مردم است.

بیات با اشاره به برخی ناهماهنگی در حفاری‌های خیابان‌های سطح شهر بیان کرد: پروژه‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان باید با هماهنگی شهرداری انجام شود.

وی عنوان کرد: با انجام هماهنگی‌های لازم، دستگاه‌های مختلف در فعالیت‌های یکدیگر خللی ایجاد نمی‌کنند.

ارسال نظرات