فرماندار کوثر:

رویکرد محرومیت زدایی و کاهش آسیب های اجتماعی در جامعه اولویت کاری دولت است

فرماندارکوثرگفت: دولت در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری شده، با رویکردی عالمانه، به دنبال محرومیت زدایی در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است و این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار دارد.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۴۸
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از کوثر به نقل از کوثرخبر، فرماندارکوثردراین همایش گفت: دولت تدبیر و امید در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل نامگذاری شده، با رویکردی عالمانه، به دنبال محرومیت زدایی در جامعه و کاهش آسیب های اجتماعی است و این مهم را به عنوان یک اولویت در دستور کار دارد.

علیرضا علیپور داشتن دیدگاه عالمانه، نظام مند و استمرار برنامه ها را لازمه کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی دانست و بیان کرد: رفع و کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهدافی است که دستیابی به آن تنها در سایه مشارکت مردم و جدیت در بازآفرینی فرصت های از دست رفته قابل دستیابی است.

وی گفت: آسیب های اجتماعی ناشی ازاعتیاد یکی از معضل های کنونی کشور است.

فرماندار کوثر با تاكيد بر اينكه معضلات اجتماعي چون اعتياد را نبايد كتمان كرد، خاطرنشان ساخت: با تاكيد وزير كشور بر اجتماعي كردن مبارزه با مواد مخدر، نقش مردم در اين مبارزه افزايش يافته است.

 


ارسال نظرات