هدیه بسیج سازندگی به دانش آموزان بازمانده از تحصیل اصلاندوزی

مسئول قرارگاه جهادی بسیج سازندگی استان تهران گفت:یک دستگاه مینی بوس جهت سرویس مدرسه دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل پنج روستای محروم اصلاندوز خریداری شده است.
کد خبر: ۸۷۷۰۴۵۰
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز  "رامین محمدی" در گفت و گو با خبرنگارارس تبارگفت:200 نفر از دانشجویان جهادگر دانشگاههای استان تهران از سال 1392 اقدام به برگزاری 5 دوره اردوی جهادی تا بحال در مناطق محروم و عشایر نشین اصلاندوز کرده است.

وی از خرید یک دستگاه مینی بوس جهت سرویس مدرسه به عنوان ایاب و ذهاب دانش آموزان دختر بازمانده از تحصیل 5 تا از روستاهای گل تپه،ساری قشلاق،بزاقلو،تقی کندی و طاهر آباد منطقه خبر داد و گفت:برای خرید این دستگاه 25 میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد برکت و مشارکت اهالی هزینه کردیم که بصورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

مسئول قرارگاه جهادی شهید علی خلیلی بسیج سازندگی استان تهران همچنین از توزیع بسته های فرهنگی از سوی آستان قدس رضوی به دانش آموزان محروم خبر داد و گفت:این بسته‌ها با مشارکت معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی به دست دانش‌آموزان محروم در مناطق شناسایی شده اصلاندوز اعطا می شود.

به گزارشارس تبار،صبح امروز 12 دانش آموز بازمانده از تحصیل دوره اول متوسطه دختران روستاهای گفته شده با بدرقه رییس اداره آموزش و پرورش اصلاندوز و معاون آموزشی این اداره و همچنین مسئول قرارگاه جهادی شهید علی خلیلی بسیج سازندگی استان تهران از مقابل امامزاده سیدابراهیم و سید اسماعیل روستای گل تپه عازم مدرسه آیت الله طالقانی روستای بران علیا شده و با شادی و خوشحالی نخستین روز مدرسه را تجریه کردند.

ارسال نظرات