موکب قمربنی هاشم هرمزگان درنزدیکی حرم حضرت ابوالفضل(ع)برپا می شود

مدیر موکب قمربنی هاشم هرمزگان با اشاره به فعالیت موکب برای اربعین گفت: از تاریخ بیست آبان تا چهارم آذر به مدت چهارده روز از پنج هزار زائر اربعین پذیرایی می شود.
کد خبر: ۸۷۷۰۵۲۳
|
۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
حبیب سهرابی، مدیر موکب قمر بنی هاشم هرمزگان در کربلا معلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به راه اندازی موکب گفت: بیش از ۳۰ ایستگاه جمع آوری هدایا و نذورات ویژه اربعین حسینی زیر نظر ستادهای مردمی در شهرستان های میناب با گذشت دو ماه نذورات جمع آوری شده در میناب به ارزش ریالی 6 میلیارد ریال یک آمار 60 درصدی را به خود اختصاص داده است .

مدیر موکب قمر بنی هاشم هرمزگان در کربلا معلی افزود: کار تحویل زمین،تسطیح و آماده سازی زمین  و کار اداری برای برپایی موکب اربعین از بیست و نهم مهرماه با همکاری سرهنگ زجردور در کربلای معلی شروع که تا چهارم آبان ماه به پایان رسید.

سهرابی  از اعزام 20 نفر از خادمین شهرستان میناب با تخصص جوشکاری،لوله کشی و برقکاری به کربلای معلی خبرداد و اظهار داشت: این خادمین کار ساخت سرویس بهداشتی،حمام و آشپزخانه موکب را شروع کرده اند.

وی ازدریافت اولین محموله ترانزیتی نذورات مردمی به کربلای معلی خبرداد و گفت: محموله ارسالی با وجود مشکلات در بحث ترخیص در مرز مهران با همت فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و همکاران در ستاد مردمی اربعین استان مشکل ترخیص نذورات مرتفع و بحمدالله محموله با موفقیت به موکب قمر بنی هاشم(ع) تحویل داده شد.

مدیر موکب قمر بنی هاشم هرمزگان در کربلا معلی گفت: از بیست آبان تا چهارم آذرماه بطور روزانه برای 5 هزار نفر صبحانه،نهار و شام و دو عده پذیرایی و همچنین استراحتگاه برای 2 هزار و 500 نفر زوار در موکب قمر بنی هاشم(ع) خدمات رسانی انجام می شود.

وی گفت: جهت راه اندازی موکب 20 نفر مشغول فعالیت هستند که در روزهای آتی 100 نفر خادم به جمع خادمین جهت پذیرایی از زوار اضافه می شود.

 
ارسال نظرات