امام جمعه خلخال؛

کربلا بزرگترین حجت الهی برای بندگان است

امام جمعه خلخال گفت: کربلا بزرگترین حجت الهی برای بندگان است.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۲۲
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو،  حجت الاسلام امیر رشتبری در مراسم اهدا زمین از سوی خیر خلخالی خانواده یحیوی برای ساخت حسینه اعظم زینبیه خلخال گفت: کربلا بزرگترین حجت الهی برای بندگان است.

وی ضمن قدردانی از این عمل خیر و شایسته خیر خلخالی در اهدا زمین برای ساخت زینبیه گفت: این یک عمل نیک از سوی اهالی شریف خلخال و ابلاغ این حجت است.

وی این عمل را ابلاغ حقانیت اهل بیت ، حقانیت شیعه و مسیر اهل بیت عنوان و در بیان شخصیت حضرت زینب (س) این بانوی کربلا گفت: حضرت زینب (س) تنها برای شیعه و برای مسلمانان نبوده بلکه متعلق به تمام بندگان روی زمین است و. باید از کربلا درست گرفت.

وی خطاب به اهالی خلخال گفت: در آن دنیا سوال خواهد شد که این کربلا با آن همه غوغا بر همگان ابلاغ شد و چرا یک عده این فرهنگ عظیم و راسخ را ندیدند و درک نکردند و پیام الهی به این جمع این است که کربلا حجت الهی بود و این حجت با 124 هزار پیامبر و معصوم و 12 امام و پیشوا ابلاغ شد و دیگر بندگان گناهنگار در پیشگاه خداوند سخنی نخواهند داشت.

به گزارش ازناو ، حجت الاسلام والمسلمین از خانواده خیرین جلیله یحیوی ورنجبر تقدیر و این حرکت را قدمی در شناخت و معرفت به سوی ائمه اطهار (ع) دانست.

همچنین دقایقی پیش با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان خلخال زمین زینبیه اعظم خلخال با حضور خیرین واهالی مذهبی خلخال و ذاکرین اهل بیت (ع) در جاده قدیم خوجین خلخال بالاتر از میدان ولیعصر در جنب ساختمان دانشگاه ازاد اسلامی واحد خلخال به زمین زده شد.

به گزارش ازناو ، این زمین از سوی خانواده یحیوی در شهرخلخال به متراژ 340 متر مربع برای ساخت ساختمان زینبیه خلخال اختصاص داده شده است .

ارسال نظرات