فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان:

وقار و متانت شهید بالازاده بی مانند بود

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: وقار، متانت و صداقت شهید بالازاده بی مانند بود و تنها دلیل شهیدانی که در شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه کشور جانفشانی کردند برای دفاع از اسلام بود.
کد خبر: ۸۷۷۰۷۵۰
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از به نقل ازقلم رسا، سردار بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره ی شهید مرحمت بالازاده ضمن گرامی داشتن 13 آبان، روز استکبار ستیزی و خاطره ی 36 هزار دانش آموز شهید گفت: وقار ، متانت و صداقت شهید بالا زاده بی مانند بود؛ با توجه به اینکه نسبت جثه ی کوچکش به تکتیک های عملیاتی آن کمتر توجه می شد ولی باحضور در کلاس ها اهتمام جدی از خود نشان می داد.

فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با اشاره به اینکه دانش آموزان شهید با قدرت در مقابل استکبار جهانی جنگیدند و از آرمان های خود دفاع کردند افزود: مرحمت بالازاده تنهاد شهید خطه آذربایجان است که 150 کاست نوار با جملات معنادار دارد و علاوه بر آن 100 فرمانده در رابطه با این شهید بزرگوار صحبت کرده اند؛ دانش آموزان امروز باید از این گنجینه ارزشمند نهایت بهره را برده و امثال بالازاده ها را الگوی راه خود قرار دهند.

بابازاده در ادامه خاطر نشان کرد: اگر امروزه استکبار جهانی در مقابل این نظام معطل مانده است تنها به خاطر وجود مرحمت بالازاده هایی است که با ایمان اعتقاد و بزرگواری برای دفاع از اسلام ناب جهاد کردند.

وی با عنوان این موضوع که در جمهوری اسلامی ایران 3 هزار شغل حساس وجود دارد به مسئولان یادآوری کرد: هر کدام از این مسئولیت ها که امروز تصدی آن ار در اختیار داریم وابسته و مدیون به خون شهیدان است و باید با خدمت رسانی درست حافظ خونشان باشیم.

بابازاده خطاب به افرادی که میخواهند با عنوان موضوعاتی چون قومیت گرایی تفرقه در میان امت مسلمان بیندازند گفت: همه ی شهیدانی که در شمالی ترین و جنوبی ترین نقطه کشور جانفشانی کردند تنها برای دفاع از اسلام بود نه دفاع از زبان آذری و خاک.

وی تصریح کرد: از خون پاک شهیدانی چون مرحمت بالازاده و هاشم دهقانی نیا منزل به منزل دفاع خواهیم کرد و در مقابل استکبار جهانی خواهیم ایستاد.

ارسال نظرات