در جمع خبرنگاران افتخاری فارسان عنوان شد:

بسیج مرکز سوژه های ناب است

سوژه های بسیار نابی در عرصه بسیج در زمینه های ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی و مقاومت وجود دارد
کد خبر: ۸۷۷۰۸۸۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ کارگاه آموزش خبرنویسی ویژه خبرنگاران افتخاری بسیج در شهرستان فارسان برگزار شد.

سرپرست خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری در این کارگاه آموزشی با اشاره به فرمایشات حضرت امام (ره)، اهمیت رسانه ها و تبلیغات در جامعه را تبیین کرد و به تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: سرمایه اصلی هر رسانه اعتماد عمومی است که از طریق اعتنا به ارزش ها و اعتقادات اکثریت جامعه یعنی اقشار متدین و وفادار به انقلاب و حفظ کرامت و شرافت نظام و صداقت در بیان بدست می آید.

مسلم عسگری، افزود: باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج از ظرفیت های بزرگ رسانه ای برای پوشش مطلوب اقدامات و فعالیت های گسترده سازمان بسیج در اقصی نقاط کشور به شمار می رود.

وی، با تأکید بر ضرورت روحیه جهادی و فرهنگ بسیجی، تأکید کرد: سوژه های بسیار نابی در عرصه بسیج در زمینه های ایثار، از خودگذشتگی، ایستادگی و مقاومت وجود دارد که شایسته است خبرنگاران افتخاری به این موضوعات مهم با دقت کافی بپردازند و الگوهای بسیجی را به جامعه بشناسانند.

عسگری در ادامه به تشریح اصول و مبانی خبرنویسی پرداخت و نکاتی پیرامون تعریف خبر، عناصر خبر، ارزش های خبری، شیوه و سبکهای خبرنویسی،‌ اهمیت تیتر و لید بیان کرد.

وی، در ادامه با اشاره به ویژگی های یک خبرنگار خوب بسیجی، به سؤالات خبرنگاران افتخاری پاسخ داد و تمرین خبرنویسی از دیگر بخشهای این کارگاه آموزشی بود.

ارسال نظرات