رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان:

معاینه رایگان بیش از ۲۴ هزار بیمار در درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان

در نیمه نخست محرم امسال درمانگاه این حسینیه به صورت رایگان بیش از ۲۴ هزار نفر توسط پزشک عمومی ویزیت شدند.
کد خبر: ۸۷۷۰۹۹۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان با اشاره به معاینه رایگان بیش از ۲۴ هزار بیمار در درمانگاه مصباح حسینیه اعظم زنجان، گفت: تعداد ویزیت دندان پزشکی طی این مدت را بیش از پنج هزار نفر می رسد.

محمد جواد غم پرور افزود: ۲هزار نفر توسط پزشک متخصص و فوق تخصص معاینه، ۲۳۰ نفر از خدمات رادیولوژی استفاده کرده و از ۴۳۲ نفر نیز نوار قلبی گرفته شده است.

وی اظهار داشت: از مراجعه کنندگان به این دارالشفا بیش از ۱۹هزار نفر از بانوان و بیش از ۱۲ هزار نفر از آقایان خدمات پرستاری دریافت کرده اند.

رئیس هیات امنای حسینیه اعظم زنجان به ارائه خدمات به معرفی شدگان درمانگاه حیسینه اعظم توسط دانشگاه علوم پزشکی استان اشاره و تاکید کرد: جهت دریافت خدمات رایگان پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی استان تعداد ۹۶ نفر به متخصص، ۳۲۰ نفر به سونوگرافی، ۹۱۵ نفر به آزمایشگاه و ۵۰ نفر به ام.آر.آی معرفی شده اند.

وی با اشاره به اهمیت خدمات مامایی در درمانگاه ها، اظهار کرد: طی مدت ۱۵ روز محرم بیش از ۳۰۰ نفر معاینه و از خدمات مامایی بهره مند شدند.

غم پرور با تاکید بر گسترش خدمات پزشکی در مراکزی که امکان فراهم شدن چنین فضایی برای اقشار کم درآمد جامعه را دارند، گفت: در این مرکز بیش از ۴۰ پزشک و پرستار اشتغال دارند و در ۱۵ روز فعالیت ویژه محرم این تعداد به بیش از ۸۰ نفر می رسد.

گفتنی است، درمانگاه مصباح در زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع و زیربنای ۷۵۰ متر مربع احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته است.

این دارالشفا هم اکنون با ارائه خدماتی همچون پزشک عمومی، متخصص و فوق تخصص، دندانپزشکی، مامایی و خدمات پاراکلنیکی در طول سال پایین تر از تعرفه وزارت بهداشت و در دهه محرم به صورت رایگان در خدمت عموم همشهریان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار