فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان:

کشف یک قبضه اسلحه قاچاق از متخلفین درمنطقه آزاد شهرستان ماهنشان

دو فرد متخلف در حین شروع به شکار درمنطقه آزاد شهرستان ماهنشان از اراضی روستای ایدلو دستگیر و یک قبضه اسلحه قاچاق از متخلفین کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۰۴
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان از دستگیری دو فرد متخلف در حین شروع به شکار درمنطقه آزاد شهرستان ماهنشان از اراضی روستای ایدلو با یک قبضه اسلحه قاچاق خبر داد و گفت: مأمورین یگان حفاظت محیط زیست استان در پی گشت و کنترل شبانه روزی در منطقه متوجه حضور دو فرد متخلف در اراضی روستای ایدلو که اقدام به شروع به شکار با اسلحه قاچاق نموده بودن را دستگیر کردند.

زعفر افشاری افزود: ازمتخلفین 1 قبضه اسلحه ته پر دولول قاچاق ،16تیر فشنگ ساچمه و2تیر فشنگ چارپار کشف و ضبط شد.

وی ضمن تشکر از محیط بانان یگان حفاظت استان اظهار داشت : متخلفین دستگیر شده بومی میباشند و پرونده تخلف متخلفین بزودی تشکیل و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شهرستان خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان خاطر نشان ساخت: به غیر از مخلفین دستگیر شده روز گذشته در شهرستان ماهنشان 4فرد متخلف دیگردر اراضی روستای دوزکند از توابع شهرستان ماهنشان که اقدام به شکار غیر مجاز یک سر خرگوش و حمل مهمات غیر مجاز نموده بودن را دستگیر و پرونده تخلف متخلفین بزودی تشکیل و جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شهرستان خواهد شد.

ارسال نظرات