در تذکر نماینده اصفهان به رئیس‌جمهور:

علت تعطیلی کارخانجات و بیکاری کارگران در کشور چیست؟

نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت تعطیلی واحدهای صنعتی و اخراج کارگران در سطح کشور شد.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۵۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (11 آبان 95) از سوی هیات‌رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

عبدالله‌صامری نماینده خرمشهر در تذکر به وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد: علت عدم لایروبی اروند پس از گذشت 27 سال از پایان جنگ تحمیلی چیست؟

احمد سالک نماینده مردم اصفهان در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توضیح علت تعطیلی واحدهای صنعتی و اخراج کارگران در سطح کشور شد.

محسن بیگلری نماینده مردم سقز در تذکری به وزیر علوم خواستار توضیح علت مدیریت جناحی در دانشگاه پیام نور و کاهش اعتبارات رفاهی و عمرانی این دانشگاه شد.

سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، پروانه سلحشوری، ناهید تاج‌الدین، علی‌اصغر یوسف‌نژاد، محمدعلی وکیلی، مهدی شیخ، سیده حمیده زرآبادی، طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی و پروانه مافی در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار تسریع در رسیدگی به حفاظت از دومین اثر طبیعی ملی مشهور به چشمه‌های باداب‌سورت و جلوگیری از تخریب آن شدند.

علیرضا محجوب به وزرای اقتصاد و صنعت لزوم پیگیری علت دریافت مبلغ 25 میلیون ریال اضافه بر سازمان از رانندگان تاکسی توسط شرکت ایران‌خودرو و بانک‌های عامل را متذکر شد.

جمشید جعفرپور نماینده مردم لارستان به وزرای اقتصاد و دادگستری لزوم پیگیری تخلفات و سوءاستفاده مدیران موسسات مالی ورشکسته نظیر ثامن‌الحجج، پدیده و پردیسان که موجب نابسامانی زیادی در کشور شدند را متذکر شد.

امیر خجسته نماینده مردم همدان در تذکری به وزیر اقتصاد خواستار تسریع در ساماندهی موسسات اعتباری و تبیین مقررات شفاف در این زمینه شد.

ارسال نظرات