مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي:

عرصه اقتصادي نيازمند اقدام انقلابي است/مديريت جهادي يعني تك تك افراد جامعه

مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي گفت:در عرصه اقتصادي وظيفه اي مشابه انقلاب و جنگ تحميلي داريم،طلايه داران اقتصاد مقاومتي از منظر مقام عظماي ولايت،كساني هستند كه گره خورده با مديريت جهادي هستند.
کد خبر: ۸۷۷۱۰۹۷
|
۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴
محمد زهرایی مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي طلايه داران اقتصاد مقاومتي از منظر مقام عظماي ولايت،كساني هستند كه گره خورده با مديريت جهادي هستند.
مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي خاطرنشان كرد:دليل اين كه بسيج درعرصه اقتصاد مقاومتي ورود پيدا كرد،تلفيقي بود كه بين حركت هاي جهادگران به عنوان الگو و نمادمديريت جهادي و اقتصاد مقاومتي بايد ايجاد مي شد.
وي با بيان اينكه اقتصاد مقاومتي با مديريت جهادي قابل اجراست،تصريح كرد:مديران جهادي مؤلفه هاي خاص خود را دارند .
زهرايي گفت:بزرگترين چالشي كه امروزه هم در داخل كشور و هم بين حاكميت جمهوري اسلامي با نگاههاي سودآور و منفت طلب در سطح جهان وجود دارد، بين جهاني شدن،جهاني سازي و تبديل به دهكده جهاني شدن با نگاه ايدئولوژيك مذهبي است.
مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي اذعان داشت:در نگاه غير مذهبي درجايي سرمايه گذاري مي كنند كه سودي براي آنها داشته باشد چه براي مردم چه براي هيات حاكمه و اگر از اين منظر نگاه كنيم ،دفاع از مظلوم و كار مدافعين حرم معني پيدا نمي كند چون سودي ندارد.
زهرايي ادامه داد:مصالح و منافع جمعي وقتي معني پيدا مي كند كه در طول تعالي انساني و مباني ايدئولوژيك باشد و بدانيم كه آيا با رضايت خداوند همسو هست يا نه و تكليف مداري در اين نگاه است و اين تفاوت حاكميت ما را با بسياري از نظامهاي ديگر مشخص مي كند.
وي با بيان اينكه مرزهاي جغرافياي امروز فقط محدود به مراودات اقتصادي نمي شود،خاطرنشان كرد:جهاني شدن به سمتي مي رود كه شركت هاي چند مليتي حتي دولت ها را مي بلعد.
مسئول بسيج سازندگي خراسان‌ جنوبي با اشاره به اينكه راه رفتن روي لبه تيغ خطرناك است و در اين راه انسجام داخلي بسيار مهم است،بيان داشت:وابستگي و وارستگي در كنار همديگر دو روي سكه است و مستلزم اين است كه عقيده ها اصلاح شود.
زهرايي اظهارداشت:ما در بسيج به عنوان واسطه بين مردم و نظام و به عنوان حلقه اي كه اعتماد مردم را به استمرار حركت نظام به پيش روندگي تضمين مي كند،اين وظيفه را داريم كه مردم را در ميدان نگه داريم و روحيه انقلابي را زنده كنيم.
وي با بيان اينكه در عرصه اقتصاد بايد مشابه جنگ تحميلي عمل كنيم،گفت:در جنگ تحميلي مردم به يك باور رسيدند و با يك حركت جهادي وارد ميدان شدند و امروز هم در عرصه اقتصادي مانند انقلاب و جنگ تحميلي نيازمند حركت جهادي هستيم.
مسؤول بسيج سازندگي خراسان جنوبي با بيان اينكه در عرصه اقتصادي وظيفه اي مانند انقلاب و جنگ تحميلي داريم،بيان كرد:وقتي فقر وارد كشور شودو بيكاري بر كشوري غالب شود،بايد انتظار فساد،وابستگي و دست دراز كردن از فرد به سازمان،از سازمان به دولت و از دولت به اجنبي را داشته باشيم.
زهرايي با بيان اينكه مديريت جهادي يعني تك تك افراد جامعه ،گفت:اقتصاد مقاومتي مساله عاريتي وتحميلي از بيرون نيست بلكه خود ما بايد اجرا كنيم و كاري انجام دهيم كه به توليد و خودباوري كمك كنيم.
وي تصريح كرد:اميدواريم با طرحي كه سپاه به عنوان هزار نقطه آباد پيگيري مي كندو يك دهستان آن در شهرستان زيركوه تعيين شده است بتوانيم مباحث اشتغال زايي و توانمند سازي را به سمت واقعي حركت دهيم .
ارسال نظرات