نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی :

"بایر افلاک" تاثیر زیادی بر اقتصاد مقاومتی می تواند بگذارد

نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی گفت:داروسازی "بایرافلاک "بدنبال اجرای تعهدات و اشتغال زایی پایدار در زمان مقرر باشد.
کد خبر: ۸۷۷۱۱۴۷
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،مجید کیانپور گفت:  سرمایه‌گذاری توسط شرکت های دانش بنیان و بخش خصوصی یک سیاست راهبردی در توسعه فضای کسب و کار کشور در راستای کمک به ایجاد اشتغال و صنعت پایدار با توجه به اقتصاد مقاومتی بصورت اقتصاد درون زا  است.
نماینده مردم ازنا و دورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در این میان نقش داروسازی بایرافلاک نقش بی نظیر و بی بدیلی است به شرطی که نظارت کافی بر نحوه اجرای آن توسط مسئولین ذیربط با پرداخت تسهیلات بانکی در جهت ساخت و راه اندازی و تولید بر اساس شرایط اولیه و اشتغال زایی پیش بینی شده صورت پذیرد.
وی ادامه داد: در این راستا پیگیری های متعدد در خصوص پرداخت تسهیلات بانکی با بانک صنعت و معدن صورت گرفته که در آخرین اقدام تسهیلات بانکی مورد نیاز به صورت ارزی و ریالی تصویب شده و داروسازی بایستی به دنبال اجرای تعهدات و تکمیل فاز های جدید و اشتغال زایی پایدار و توسعه و گسترش این طرح در زمان مقرر باشد.
عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وظیفه‌ای هم بر عهده سازمان دامپزشکی کشور است که بایستی به تعهدات خود عمل کند و مجوزات لازم برای تولید حداقل یکصد قلم دارو های جدید را به این واحد تولیدی جدید بدهد و زمینه را برای ورود دارو سازی بایر افلاک فراهم کند و بازار را از  انحصار خارج نماید.
کیانپور خاطر نشان کرد: امید واریم که بخش دولتی زمینه های مختلف توسعه بخش خصوصی و امنیت سرمایه گذاری را فراهم نماید.
 
وی در خصوص داروسازی بایرافلاک ازنا ادامه داد: این واحد یکی از واحدهای تولید داروی دامی بروز در کشور است که مسئولین دامپزشکی کشور بایستی حمایت ویژه ای از آن را داشته باشند.
ارسال نظرات