خبرهای داغ:
حجت الاسلام ولایی در شام غریبان شهید حیدری:

برای حفظ انقلاب، باید خاکریز سوریه و عراق را حفظ کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه عاشورا در شام غریبان شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری)، حضور مستشاری در کشور سوریه را دفاع از کشورمان عنوان و تاکید کرد: برای حفظ انقلاب باید خاکریز سوریه و عراق را حفظ کرد.
کد خبر: ۸۷۷۱۲۶۱
|
۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی با اشاره به جانفشانی شهدای مدافع حرم در عراق و سوریه، خاطرنشان کرد: عزت شهدای مدافع حرم به این است که می دانند خاکریزهای نخست باید حفظ شود چراکه حتی یک روز حضور بیشتر بشار اسد در سوریه، به نفع جبهه مقاومت خواهد بود.

وی با توجه به فرمایش پیامبر(ص) که برای خدا سه حرمت وجود دارد، از اسلام، پیامبر و عترت ایشان به عنوان این سه حرمت نام برد و تصریح کرد: هر کس این سه حرمت را حفظ کند، خداوند دنیا و آخرت وی را حفظ می کند.

حجت الاسلام ولایی با تاکید به اینکه اسلام، پیامبر و عترت به ترتیب از اهمیت بالایی برخوردار هستند، تصریح کرد: دشمن هیچگاه حمله خود را مستقیما به اسلام آغاز نمی کند بلکه از عترت آغاز کرده و تلاش می کند با از بین بردن عترت، به تدریج به اسلام برسد.

وی ادامه داد: دشمنان ما نیز برای رسیدن به ایران اسلامی، تلاش دارند از سوریه و عراق آغاز کرده و در نهایت به ایران برسند بنابراین برای حفظ کربلا، نجف و مشهد، نخست باید حرمین شریفین سوریه را حفظ کنیم.

آیین شام غریبان شهید مدافع حرم(ذاکر حیدری) ساعتی پیش با حضور جمع زیادی از مردم تبریز در محل حسینیه وادی رحمت این کلانشهر برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار