روایت همسر«شهید مدافع حرم حسین بواس» در ملاقات روز گذشته رهبر انقلاب:

اذان گفتن رهبر انقلاب در گوش نوزاد شهید مدافع حرم مازندرانی / سلام نظامی پسرشهید به فرماندهی کل قوا / دیدار با رهبر انقلاب سبب آرامش خانواده های شهدای مدافع حرم می شود

همسر شهید مدافع حرم «محمد حسین بواس» از لحظات شیرین دیدار روز گذشته خانواده شهدای مدافع حرم با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی گفت.
کد خبر: ۸۷۷۱۷۹۹
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، همسر شهید مدافع حرم حسین بواس در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج سپاه کربلا از لحظات شیرین دیدار روز گذشته  خانواده شهدای مدافع حرم با ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای مدظله العالی گفت.

طاهره شریفی افزود: از مدتها قبل آرزوی ملاقات با حضرت آقا را داشتم تا بار غم هایمان کاسته شود.

وی دیدار خانواده های شهدا با مقام عظمای ولایت را برای همه خانواده های شهدا بویژه خانواده های شهدایی که هنوز پیکر پاکشان به کشور بازنگشت لازم و ضروری برشمرد و یادآور شد: دیدار با معظم له آنقدر برایم ارزشمند بود که توانست بی قراری چندین ماهه مربوط به شهادت همسرم را تسلی و آرامش بخشد.

طاهره شریفی این آرامش را برای تربیت فرزندانی صالح و سالم لازم و حائز اهمیت دانست و عنوان کرد: گرچه حضرت آقا پس از خیر مقدم صحبت های زیادی نفرمودند، اما در همین چند کلام نورانی شان، بر جایگاه و مقام شهدای ما غبطه خوردند.

همسر شهید مدافع حرم محمد حسین بواس با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب مبنی بر اینکه همه شهدای نظام اسلامی دارای اجر، جایگاه و منزلت بالا هستند اظهار کرد: معظم له شهدای مدافع حرم را دارای اجر و جایگاه والاتر و ارشمندتری دانست که برای یاری به مظلومان و دفاع از حریم اسلام در غربت به آن دست یافتند.

این همسر شهید ادامه داد: همین که ولی فقیه مسلمین جهان، شهدا و خانواده های شهدای مدافع حرم را با کلام وحیانی و نورانی نشات گرفته از لبان مبارک حضرت صاحب الزمان(عج) اینگونه مورد تفقد قرار می دهند قلبا موجب آرامش همه جانبه ما می شود.

طاهره شریفی از ماجرای تولد فرزنددوم شهید بواس و افتخار ملاقات با مقام معظم رهبری برای گفتن اذان و اقامه در گوش فرزندش محمد حسین هم گفت و اظهار کرد: وقتی مقرر شد به دیدار حضرت آقا برویم فرزند نوزادم را برای این کار آماده کردم و از محضرشان خواستم تا این افتخار را نصیبم کند و در گوش محمد حسین که همنام پدر شهیدش است اذان و اقامه قرائت کنند، لذا معظم له که قبل از این با احترام نظامی فرزند اولم محمد جواد مواجه شد او را هم در آغوش گرفت و بر گونه اش بوسه ولایت را متبرک ساخت./

گفتگو و تنظیم از سید حسینعلی تقوی

ارسال نظرات
پر بیننده ها