ناحیه مقاومت دورود،

دانشگاه های ما امروز نردبان آرمان های بلند هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود گفت: روزی دانشگاه های ما پلی به سمت غرب بوده است اما امروز نردبانی برای رسیدن به آرمان های بلند است.
کد خبر: ۸۷۷۱۹۳۰
|
۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
حجت الاسلام یداللهی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان گفت: روزی دانشگاه های ما پلی به سمت غرب بوده است  اما امروز نردبانی برای رسیدن به آرمان های بلند است و عده ای می خواهند این نردبان را از بین ببرند و همان پل را به سمت غرب برگردانند.
وی افزود:جوان های ما باید بیدار باشند و حقیقت بسیج بیست میلیونی فهم اسلامی و بصیرت است  باید انقلاب اسلامی را بشناسیم که قبل از انقلاب چه بودیم و الان چه شدیم.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دورود گفت:شناخت نسبت به انقلاب اسلامی گره گشای معضلات می باشد طبق آیه قرآن که فرموده" عبرت بگیرید ای صاحبان بصیرت و چشمان خود را باز کنید " اگر عبرت گرفتیم رحمت خدا  و در غیر اینصورت قهر خدا شامل حال ما می شود و اگر عبرت نگیریم آمریکا و اسرائیل دوباره مانند قبل از انقلاببر ما مسلط می شوند و حق توحش و کاپیتولاسیون می گیرند.
وی اظهار داشت:روز سیزده آبان سه اتفاق تاریخی  از جمله تسخیر لانه جاسوسی ،تبعید امام خمینی به ترکیه و کشتار دانش آموزان به دست رژیم وقت رخ داد که رویدادهای مهم و تاثیرگذاری بر انقلاب اسلامی بودند.
انتهای پیام/ف
ارسال نظرات