فرمانده سپاه بابلسر:

رزمایش گردان بیت المقدس سپاه بابلسر تحت عنوان مدافعان حرم انجام می شود

فرمانده سپاه بابلسر از برگزاری رزمایش بزرگ مدافعان حرم استان در قالب گردان بین المقدس در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۷۲۱۴۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، سرهنگ پاسدار سیدموسی حسین نژاد در گفت‌وگو یی اظهار داشت: انقلاب اسلامی به‌دلیل برخورداری از ذات و ماهیت استکبارستیزی همواره مورد غضب و کینه امپریالیسم جهانی بوده است.

وی افزود: ضرورت آمادگی و مقابله با هرگونه توطئه همراه با افزایش توانمندی نیروها امری بس مهم و حائز اهمیت است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه امروز امنیت و آسایش کشور محصول حضور و دفاع از سوی جوانان است، افرود: جوانان پر شور و سلحشوری که جنگ آوری را از برادران، پدران و فرزندان این خاک مقدس آموختند و به مثابه علی اکبر امام حسین(ع) پای در رکاب جهاد کرده و به ندای رهبرشان با اقتدار لبیک گفتند.

حسین نژاد گفت: رزمایش گردان بیت المقدس سپاه بابلسر تحت عنوان مدافعان حرم به استعداد چهار گردان از بخش هادی شه، بهنمیر و یک گردان کوثر در بخش مرکزی در روزهای 13 و 14 آبان‌ماه  بر اساس نوع تهدید از سوی دشمن با سناریو از پیش طرح‌ریزی شده برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه بابلسر افزود: در رزمایش مدافعان حرم گردان‌های بیت المقدس سپاه بابلسر از آمادگی و توان رزم بالایی برخوردار بوده و اجرای این رزمایش و تمرین عملی و میدانی را در سه بعد امنیتی، سیاسی، امداد و کمک رسانی به اجرا  می‌گذارند.

وی با اشاره به اینکه رزمایش گردان‌های بیت المقدس از نشانه‌های اقتدار و عزت انقلاب اسلامی بوده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری این رزمایش در سطح سپاه ناحیه  بابلسر، بالا بردن و ارتقا دانش و آگاهی بسیجیان در برابر توطئه‌ها و عملیات روانی دشمن، شناسایی تهدیدات دشمن، ترمیم و تقویت نقاط آسیب پذیر و  آموزش نیروهای بسیجی جهت ارتقا روحیه  آنان و تقویت و آماده نگاه داشتن یگان‌های عملیاتی برای حضور در شرایط بحرانی است.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه رزمایش‌های گردان بیت المقدس و کوثر فرصت مغتنمی برای ارزیابی قدرت عملی نیروها که بصورت میدانی وارد مرحله اصلی می‌شوند، است، گفت: نیروهای حاضر در رزمایش  طبق سین عملیات در فرآیند و کسب مهارت‌ها و پس از تایید و با احراز آموزش‌های لازم در این ماموریت شرکت کرده و از لحاظ آمادگی در وضع مطلوب و قابل قبولی قرار دارند.

حسین نژاد با اشاره به اینکه رزمایش بیت المقدس و کوثر سپاه ناحیه بابلسر در دو روز اجرا می‌شود، افزود: در روز نخست رزمایش، نیروها پس از فراخوان و تجهیز، برنامه‌های آموزشی و تمرینات تئوری را در راستای سناریو تعریف شده برای هر گردان  دارند.

وی ادامه داد: در روز دوم گردان‌های  بیت المقدس  پس از برگزاری مراسم صبحگاه با  حضور مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا، مرحله اصلی رزمایش را بر اساس سناریو که بصورت اجرای عملی و میدانی بوده به نمایش می‌گذارند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها