همزمان با سراسر کشور؛

دست های گره کرده مردم میناب بر دهان استکبار جهانی/ ۱۳آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است

راهپیمایی گرامیداشت یوم الله 13 آبان در شهرستان میناب با شعار «مرگ بر آمریکا»آغاز شد.
کد خبر: ۸۷۷۲۴۰۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان،مردم ولایت مدار وهمیشه در صحنه شهرستان میناب، بار دیگر با حضورو خود در راهپیمایی ۱۳ابان برگ زرین دیگری بر افتخارات، در تاریخ انقلاب به ثبت رساندید و با وحدت و همبستگی، عزت و عظمت و اقتدار میهن عزیزمان ایران اسلامی را در برابر چشم جهانیان به نمایش گذاشتند.

حضور بی سابقه دانش آموزان، دانشجویان و نوجوانان مینابی از ساعات ابتدایی مراسم یکی از نکات جذاب بود به طوری از ساعت ها قبل از شروع مراسم با حضور خود پایداری و مقاومت را به اثبات رساندند و روحیه استکبارستیزی مصمم تر از گذشته اقشار مختلف مردم شهرستان میناب در راهپیمایی روز ۱۳ آبان مشت سنگینی بر دهان استکبار وارد آمد.

بنر و پارچه نوشته هایی در محکومیت سیاست های خصمانه آمریکا و عکس هایی از استکبار ستیزی و با مشت های گره کرده و سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، هیهات من الذله فضای شهرستان میناب را آکنده از نفرت نوجوانان و جوانان دانش آموز و دانشجویان مینابی از استکبار جهانی را تداعی می کرد.

ابوذر مهدی نخعی در حاشیه برگزاری راهپیمایی۱۳آبان در جمع دانش آموازان، دانشحویان و اقشار مختلف شهرستان مبناب ضمن گرامیداشت سیزده آبان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) گفت: سیزدهم آبان تجلی افتخار ملت ایران در مبارزه با استکبار جهانی است.

وی افزود: در سال ۵۷ مصادف با چنین روزی دانشجویان و دانش آموزان پیرو مکتب امام خمینی(ره) توانستند با دانایی، همدلی ، ایثار و فداکاری لانه جاسوسی اهریمن را تسخیر و افتخاری بزرگ را برای تاریخ استکبار ستیزی ایران به یادگار گذاشتند.

معاون استاندار هرمزگان اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ره) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش اموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی ،جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود.

وی اضافه کرد: میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه  های عزت و آزادگی است.تسخیر لانه جاسوسی از حرکت های نادر و ارزشمند در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به رهبری هوشمندانه امام و رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.

نخعی تاکید کرد: در سیزدهم آبان ۵۸ دانشجویان انقلابی درحمایت از دانش آموزان شهید خود انقلابی بزرگ را با تسخیرلانه جاسوسی رقم زدند و ما امروز در روز مبارزه با استکبار جهانی ،برای رسوا کردن آمریکا وهم پیمانانش  بار دیگر با فریاد هایمان باآرمان های شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس و امام شهدا تجدید میثاق خواهیم داشت .

وی در پایان از آحاد مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان میناب با حضوری آگاهانه و مسئولانه همچون گذشته به پاس شرکت همه جانبه در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان و تجدید بیعت با آرمان‌های بلند امام راحل و شهدای گرانقدر و رهبر معظم انقلاب تقدیر و تشکر نمود.
ارسال نظرات