جانشین رییس بسیج مستضعفین کشور خبر داد

حضور 343 گردان در رزمایش الی‌بیت‌المقدس در 14 استان کشور

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 343 گردان در رزمایش الی‌بیت‌المقدس و شهدای مدافع حرم در 14 استان کشور حضور دارند.
کد خبر: ۸۷۷۲۵۲۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱
 به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ،سردار علی فضلی شب گذشته در بدو ورود به استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان لرستانی رشادت‌های کم نظیری را به نمایش گذاشتند.

وی افزود: دیروز و امروز رزمایش مدافعان حرم همزمان در 14 استان کشور با حضور 343 گردان در حال برگزاری است.

سردار فضلی عنوان کرد: شب گذشته بسیجیان ما در رزمایش شبانه خود در چادرها به سر می‌برند و این آمادگی را برای دفاع از کیان ایران اسلامی را حفظ می‌کنند.

این مسئوول تصریح کرد: امروز ملت ما در آمادگی کامل برای مقابله با هر گونه تهدید را دارند و همین حضور مردم در راهپیمایی‌ها و رزمایش‌ها یکی از این آمادگی‌ها است.

سردار فضلی یادآور شد: امروز مردم ایران برای دفاع از دین خدا به صحنه آمده و با حضور خود ارتش بیست میلیونی را تشکیل دادند.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: در سطح کشور 1919 گردان مرد و 214 گردان کوثر خواهران برای ماموریت‌های مختلف ساماندهی شده است.

این مسئوول یادآور شد: استان لرستان 6300 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی مانند سردار شهید محمد بروجردی کرده است.

وی به 13آبان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز روز مبارزه با استکبار جهانی و 13 آبان یادآور حوادثی مانند تبعید امام، تسخیر لانه جاسوسی و شهادت جمعی از دانش‌آموزان کشور است.

سردار فضلی گفت: امام راحل فرموده، انقلاب اسلامی بر سه پایه قرآن، عترت و مردم بنا شده است.

وی افزود: امروز مرد و زن در کنار هم قرار دارد و آمادگی مقابله با هرگونه تهدید دشمن را دارند.

این مسئوول تصریح کرد: ما هیچگاه در استان لرستان مزاحمتی برای نظام ندیده‌ایم و هر جا نیاز به دفاع از نظام بوده مردم لرستان حضوری فعال داشته‌اند.

سردار فضلی اظهار داشت: رزمندگان ما در طول دوران دفاع مقدس نقش آفرینی‌های دیدنی داشتند که 50 درصد از این نقش آفرینی توسط بسیجیان دریا دل صورت گرفت، امروز هوشمندانه بسیجیان پای کار هستند و در و برای هرگونه تهدید خود را آماده کرده است.

وی گفت: پیام این رزمایش برای دوستان انقلاب اسلامی عزت، شرف و اقتدار است و برای دشمنان حکایت از آمادگی ملت ایران را دارد.

جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: هر سال توسط 32 سپاه کشور یک یا دو دوره رزمایش برگزار می‌شود و امروز باید گفت که دشمن فرضی معنا ندارد و تمام آموزش‌های ما بر اساس واقعیت‌های موجود است.

ارسال نظرات